استقبال مطلوب کهگیلویه و بویراحمدی ها از توزیع هوشمند کالا برای تنظیم بازار


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901353

مدیر پست پیشگامان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

لعل زری از استقبال مردم کهگیلویه و بویراحمد از طرح توزیع اینترنتی کالاهای اساسی و خرید این کالاها با قیمت مناسب از طریق سامانه “بازرگم” قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ مدیر پست پیشگامان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح خدمات این شرکت در استان گفت: خدمات اصلی ما پست است و پست پارسی از سال گذشته در استان راه اندازی شده است. نوامبر سال گذشته.

وی با اشاره به اینکه پیشگامان دومین اپراتور پستی کشور است، گفت: ارسال و دریافت پست در پیشگامان به صورت درب به درب بوده و به صورت سازمانی عمل می کند.

سلیمان لعل زری در تشریح خدمات سامانه بازرگم گفت: این شرکت اقلام دولتی و سبدهای غذایی تعاونی روستایی را به صورت رایگان به منازل تحویل می دهد.

مدیر پست پیشگامان گفت: اقلام سوپرمارکت ها بر اساس نیاز مردم به صورت رایگان در درب منزل در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان های دارای 2 شهرستان فعال در سامانه هستند که برای 14 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی کرده است، خاطرنشان کرد:

لعل زری با تاکید بر اینکه استقبال مردم از خدمات پیشکسوتان خوب بوده و در دوران کرونا به سلامت و بهداشت مردم کمک زیادی کرده است، ابراز داشت: در هفته جدید بیش از 200 قلم کالا عرضه می شود. با قیمت مناسب و ارسال رایگان درب منزل به سیستم اضافه شد.

مدیر پست پیشگامان در خصوص ارائه ارسال رایگان محصولات درب منزل گفت: پوشش سراسری استان تا پایان سال با تکیه بر عملکرد سامانه «بازرگم» هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 10 نفر در شهرک یاسوج به صورت مستقیم مشغول به کار شدند، گفت: چهار نفر در شهرک بهمئی به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

لعل زری با اشاره به رویکرد دانش بنیان در ارائه خدمات و توسعه آن تصریح کرد: رویکرد ما تحقق توسعه خدمات جامع مبتنی بر فناوری های نوین دانش بنیان است.

وی از تخفیف تا 40 درصدی اقلام در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در سامانه بازرگم خبر داد و گفت: این شرکت آماده توزیع میوه در شب عید در استان است.

لعل زری از توزیع ماهیانه 10 تن مرغ در استان خبر داد و گفت: در این روش خرید روزانه علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد، مردم می توانند از منزل خرید کرده و اقلام را درب منزل تهیه کنند.

وی از مردم خواست برای کمک به تنظیم بازار و کاهش هزینه های رفت و آمد، خرید خود را از طریق سامانه بازرگام انجام دهند.

مدیر پست پیشتاز پیشگامان کهگیلویه و بویراحمد استقبال مردم از این سامانه را مطلوب خواند و گفت: شهروندان یاسوج، مادوان و روستاهای حاشیه شهر که در محل فعالیت دارند می توانند از خرید این سامانه استفاده کنند. به صورت رایگان پست کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید