توزیع کالا جهت تنظیم بازار در 680 مرکز خرید در استان کرمانشاه


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807453

مدیر توسعه تجارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

عبدالحسین احمدی از توزیع کالاهای تنظیم بازار در 680 مرکز خرید استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحسین احمدی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: تا اواسط شهریورماه 1510 تن برنج شامل 743 تن برنج هندی و 767 تن برنج تایلندی با قیمت مصرف کننده 18500 تن برنج هندی و 12500 تن برنج است. به زبان تایلندی توزیع می شود.

وی افزود: همچنین در حال حاضر 500 تن برنج هندی و 300 تن برنج تایلندی را از طریق مراکز تحویل توزیع می کنیم.

احمدی گفت: 500 تن برنج هندی و 300 تن برنج تایلندی تا پایان سال دوباره در استان کرمانشاه توزیع می شود.

وی گفت: 154 تن گوشت مرغ منجمد به میزان 20 هزار تن در کیلوگرم توزیع شد.

مدیر توسعه تجارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 325 تن شکر به قیمت 14 هزار و 800 تن در بسته بندی توزیع شد.

احمدی افزود: با توجه به ایام عید و در آستانه ماه مبارک رمضان 300 تن شکر بین ‘اتحادیه برنج‌پزان و اتحادیه قنادان’ توزیع می‌شود و البته درخواست کرده‌ایم. دوباره هزار تن شکر».

وی افزود: 60 درصد کالاهای مشمول تنظیم بازار در شهر کرمانشاه و 40 درصد در شهرستان ها توزیع می شود.

احمدی درباره توزیع گوشت منجمد نیز گفت: 40 تن گوشت منجمد به قیمت 114 هزار تن در کرمانشاه و با قیمت 115 هزار تن در شهرستان ها توزیع می شود که بخشی از آن توزیع، تعدادی حمل و تعدادی نیز موجود است. انبارها رفاه حیوانات

مدیر توسعه تجارت جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مجوز کارگروه تنظیم بازار استان برای تنظیم بازار گوشت قرمز، با یک واردکننده و تاکنون یک محموله به توافق رسیده ایم.

گوشت گرم گاو در بسته بندی 100 هزار تنی وارد استان کرمانشاه می شود و محموله دوم هفته آینده بین 12 فروشگاه منتخب دارای مجوز دامپزشکی توزیع می شود.

احمدی گفت: سعی کرده ایم فروشگاه های بزرگ عرضه کننده کالاهای نظارتی در مناطق کم برخوردار را انتخاب کنیم تا به راحتی به دهک های پایین تحویل داده شود.

وی افزود: در چند روز اخیر قیمت سیب زمینی به دلایلی مانند بارندگی، حمل و نقل، انباشت و صادرات به طور میانگین برای کشور به 16 هزار تن رسیده است.

احمدی گفت: تعاون روستایی اقدامات خوبی برای تامین سیب زمینی انجام داده است. سیب زمینی کرمانشاه به 13 هزار تن کاهش یافت.

احمدی از افتتاح دو انبار بزرگ سیب زمینی و پیاز خبر داد و گفت: قیمت فروش و شبکه توزیع تعیین شده و به زودی شاهد تحویل مقادیر انباشته سیب زمینی و پیاز با قیمت بسیار پایین در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی گفت: به منظور توزیع کالاهای اصلی مشمول تنظیم بازار، شبکه توزیع متشکل از فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های کارگری، کارمندی، نظامی و انتظامی و اصناف منتخب است که طبق لیست به دست آمده از بسیج صنفی تاجران صادق در نظر گرفته می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: 150 فروشگاه زنجیره ای، 60 مرکز تعاونی مصرف و 60 مغازه منتخب در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که به صورت دوره ای برای تحویل کالاهای مشمول تنظیم بازار استفاده می شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد از فروشگاه های عرضه کالا به ویژه در مرکز استان در محلات کم برخوردار انتخاب شده است، افزود: همچنین 410 واحد توزیع اقلام تنظیمی بازار شامل تعاونی های مصرف، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های منتخب در سایر محلات است. شهرهای استان گسترس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید