تحویل سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار با نرخ مصوب 26 اسفند در استان یزد


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816185

دشتی گفت: تحویل سیب و پرتقال با نرخ مصوب به بازار به طور همزمان از 5 اسفند 92 در بیش از 2 مرکز عرضه در سراسر استان یزد آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین دشتی مدیرعامل تعاون روستایی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری ششمین جلسه کمیته تنظیم بازار راهبردی میوه استان یزد با حضور اعضای استانداری یزد اظهار داشت: سیب و پرتقال برای تنظیم بازار با مصوبات مصوب قیمت (2 تا 3 درصد زیر قیمت خرده فروشی محصول در بازار استان) از اول اسفندماه سال جاری به طور همزمان از 4 مرکز عرضه در استان یزد.

دشتی افزود: با برنامه ریزی و تلاش همکاران سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی های تولید روستایی منطقه طبق دستورالعمل ابلاغی و با نظارت مراجع کنترلی مربوطه از ابتدای بهمن ماه سال جاری. تاکنون در چند مرحله حدود 5 تن پرتقال والنسیا و 400 تن سیب زرد و قرمز مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در تعطیلات نوروز 1401 تحویل و به طور کامل در استان حمل و نگهداری می شود.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی یزد درباره قیمت سیب و پرتقال در تنظیم بازار برای مصرف کننده گفت: با مصوبه سازمان تنظیم بازار مرکزی مقرر شد سیب و پرتقال موجود در بازار از 12 اسفند به یک کیلوگرم تنظیم شود. با تخفیف 1 تا 3 درصدی زیر قیمت خرده فروشی بازار استان به نرخ مصوب پرتقال و سیب زرد والنسیا در هزار ریال و سیب قرمز در هزار ریال به ازای هر کیلوگرم از طریق بیش از 3 مرکز تحویل در مرکز استان و یزد و 2 مرکز عرضه در سایر شهرستان های استان یزد در اختیار مردم شریف استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده در کمیته راهبردی میوه، تنظیم بازار ویژه توزیع در ایام نوروز، مقرر شد طبق برنامه ریزی بین میوه فروشان معرفی شده از سوی میوه های استانی، میوه در سردخانه نگهداری شود. تره فرنگی، مراکز عرضه شهرداری، فروشگاه تعاونی های مصرف کارکنان دولت و تعاونی های روستایی متقاضی توزیع می شود.

دشتی گفت: مراکز توزیع تعیین شده باید با نصب بنر مشخص در محل تحویل زیر نظر بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و سازمان جهاد کشاورزی، میوه های تنظیم شده بازار را با قیمت و کیفیت مصوب در استان توزیع کنند. . روند توزیع میوه تا اواسط فروردین ادامه دارد و شهروندان محترم استان می توانند با مراجعه به مراکز تعیین شده در استان نسبت به خرید میوه جهت تنظیم بازار با قیمت های مصوب اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی یزد گفت: امسال برای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان به تنظیم بازار میوه برای خدمات الکترونیکی، تقریباً 2 درصد سهمیه تنظیم بازار میوه در استان یزد، ثبت سفارش مجازی و الکترونیکی است. و تحویل درب منزل کاندید شوید.

وی در پایان تاکید کرد: شماره تلفن 5 واحد نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت و 2 واحد بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان پاسخگوی شکایات مردم از قیمت و کیفیت میوه در بازار است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید