قیمت پرتقال در مرکز تولید میوه و پرتقال گچساران افزایش یافت


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812130

با وجود اینکه گچساران قطب تولید پرتقال در کهگیلویه و بویراحمد است، اما قیمت در برخی مناطق این شهر سر به فلک کشید!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، چند سالی است که این میوه تلخ شده است به طوری که قیمت این شیرینی در فصول مختلف به شهرستان های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد رسیده است.

قیمت مربوط به یک نقطه از استان نیست و دلالان تعیین کننده قیمت هستند، اما عجیب ترین نوع قیمت در شهرستان گچساران شکل می گیرد و فروشندگان شمال و جنوب شهر را با یک قیمت تقسیم می کنند و قیمت ها را تقسیم می کنند. قیمت.

با نگاهی به میوه فروشی های گچساران متوجه شدیم که کیفیت میوه ای که می تواند قیمت آن را افزایش دهد در این شهر تفاوتی ندارد اما تفاوت قیمت در نوع خود جالب توجه است.

یکی از فروشندگان این شهر گفت: پرتقال، لیمو و نارنگی در گچساران و باشت تولید می شود، اما تقسیم شهر به شمال و جنوب قیمت آن را تعیین می کند و در این شهر همان پرتقالی که در مرکز شهر به فروش می رسد 15 هزار تن است. مناطق کارگران نفت تا یک دلار در هر پوند می فروشند.

اگرچه شهرستان گچساران با بیش از چهار هزار کشاورز و تولید سالانه بیش از صد هزار تن محصول یکی از قطب های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود، اما قیمت این محصولات عجیب است و کارکنان این شهرستان باید به افزایش نجومی پاسخ دهید قیمت محصولات سازنده باشید و دست دلالان را از جیب آنها بردارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید