20 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در انتظار حمایت خیرین هستند.


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900135

مدیرکل کمیته امداد کوگیلویه و بویر احمد اعلام کرد؛

قباد مبشری با اشاره به کمک یک میلیاردی اهالی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت از 20 هزار دانش آموز این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با بیان اینکه کمپین همیار عاطفه ها همه ساله در آستانه ماه مهر برگزار می شود، گفت: دانش آموزان تحت پوشش مانند برخی دیگر با خوشحالی به مدرسه می روند، وی گفت: بر اساس ماموریت کمیته امداد با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سپاه و برخی نهادها و سازمان های دیگر از پانزدهم شهریور ماه برنامه عاطفه ها آغاز شد. به منظور تامین اقلام مورد نیاز از قبیل لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و سایر اطلاعات لازم، دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه شروع و تا ۲۴ مهرماه ادامه خواهند داشت.

مبشری افزود: از شهریور ماه در 101 پایگاه شهرستان ها و مساجد استان کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان به صورت مستمر و سیار و طی یک سال گذشته انجام می شود. اشتیاق هفته در مدارس آشکار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در ستاد عاطفه ای در استان بیش از یک میلیارد و 100 میلیون کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد، تصریح کرد: در سال 401 ارزش کمک های جمع آوری شده تاکنون حدود 700 میلیون تومان است و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری از این مبلغ در چند روز باقی مانده جمع آوری خواهد شد.

مبشری بیان کرد: نزدیک به 20 هزار دانش آموز تحت پوشش و نیازمندانی که تحت پوشش نیستند از این مزایا بهره مند می شوند و مثل همیشه این امانت های مردم به خانواده هایشان منتقل می شود که سال تحصیلی خوب و خوشی را مانند سایر دوستان شروع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید