مرگ دلخراش عابر پیاده در همدان / راننده پژو 13 ساله شد!

مرگ دلخراش عابر پیاده در همدان / راننده پژو 13 ساله شد!

روز جدید : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: رانندگی نوجوان 13 ساله بدون گواهینامه علت تصادف و مرگ نوجوان را مشخص می کند.

سرهنگ فراک جمالی روز پنجشنبه افزود: پسر 13 ساله ای بدون اطلاع خانواده، سوئیچ پژو و راننده را در شهر الوند همدان خارج کرد.

وی افزود: این راننده بدون گواهینامه در یکی از گردنه های شهر الوند به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با عابر پیاده 13 ساله برخورد کرد و از محل متواری شد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: پلیس پس از انجام یکسری تحقیقات و روش های فنی، راننده خردسال را شناسایی و برای توضیحات به پلیس آگاهی منتقل کرد و خودرو به پارکینگ رفت.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: با وجود تذکرات و لهجه های فراوان که خانواده ها خودرو را بدون گواهینامه در اختیار افراد قرار نمی دهند، اما همچنان شاهد بی توجهی خانواده ها و وقوع چنین حوادث دلخراشی هستیم.
نظارت خانواده

وی افزود: والدین از دادن کلید خودرو به فرزندان و معلولان خودداری کنند و سوئیچ را در جایی قرار ندهند که کودکان بدون اطلاع خانواده به راحتی رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: اوایل هفته جاری پسر بچه هشت ساله ای سوار بر پژو پادر به تنهایی از روستای دهپایاز به سمت شهر همدان حرکت کرد که در بلوار رجایی توسط پلیس متوقف و پارک شد.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: نظارت خانواده بر عملکرد و رفتار نوجوانان به ویژه پسران کم است و این بی توجهی گاهی عواقب تلخ و جبران ناپذیری مانند تصادفات جاده ای و فوت شهروندان را به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید