لیگ پیاده روی آغاز “لیگ عابر پیاده ایران” از پایتخت رنگین کشور و شرکت 7 استان


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836929

بزرگترین پروژه ملی فدراسیون ورزش های همگانی با عنوان «لیگ پیاده روی ایران» از روز جمعه در هفت استان کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، همایش ملی پیاده روی ایرانی با 7 رویداد برای سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی و انجمن پیاده روی فدراسیون ورزش های همگانی آغاز شد.

در هفته اول استان های مرکزی آلبورگ، یزد، کوگیلویه و بویراحمد، فارس، گلستان و گیلان همایش لیگ ایران را برگزار کردند.

افتتاحیه این لیگ 15 اردیبهشت ماه در شهرستان محلات استان مرکزی پایتخت گل های ایران برگزار شد. این همایش از میدان چنار آغاز شد و تا پارک سرسسمه ادامه یافت. طی غرفه های مختلف ورزشی، ذینفعان با رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی معرفی شدند.

همچنین همایش پیاده روی خانوادگی با حضور هفت هزار نفر از علاقمندان به گردشگری و ورزش های همگانی از پارک مهر تا پارک آزادگان در زرگان استان فارس برگزار شد. در نهایت پس از قرعه کشی جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان اهدا شد.

همزمان با رویدادهای فوق، همایش عابر پیاده گیلان در شهرستان آستارا در ارتفاعات روستای شوندچولا برگزار شد.

استان البرز یکی از استان هایی بود که در هفته اول شرکت کرد. این برنامه از بلوار سردار سلیمانی آغاز و تا پارک آزادگان غرب کرج محمدشهر ادامه یافت.

استان کهگیلویه و بویراحمد اگرچه در برنامه هفته اول نبود اما دو رویداد را به صورت همزمان برگزار کرد. اولین رویداد در شهرستان لنده با حضور بیش از 800 نفر و دومین رویداد در شهرستان دهداش با حضور بیش از 2000 نفر برگزار شد و در پایان هر رویداد جوایز نفیسی به آنها اهدا شد. شركت كنندگان.

در کنار برنامه های ذکر شده، همایش پیاده روی در استان های یزد و گلستان برگزار شد و استان های زنجان و تهران به دلیل شرایط نامساعد جوی از برگزاری این رویداد بازماندند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید