مرگ مختار فتحی، جوان سگازی بر اثر شلیک مستقیم پلیس ماجرا چه بود؟

مرگ مختار فتحی، جوان سگازی بر اثر شلیک مستقیم پلیس ماجرا چه بود؟

رئیس کل دادگستری استان کردستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد مسئول پرونده قتل جوان سکزی خبر داد و گفت: این افسر پلیس روانه زندان شد.

امروز برخی منابع خبری از کشته شدن یک جوان سقزی به نام «مختار فتحی» بر اثر شلیک مستقیم نیروهای امنیتی خبر دادند و مدعی شدند این جوان به همراه دوستانش در نزدیکی خانه پدر و مادرش در خودرو نشسته بود که مورد حمله نیروی انتظامی قرار گرفت. ، آنها دارند. برخی ادعا می کنند که پلیس به مختار فتحی به گمان دست داشتن در شعار نویسی از فاصله نزدیک تیراندازی کرده است.

اکنون حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قاضی عالی استان کردستان در جمع خبرنگاران در خصوص کشته شدن مختار فتحی جوان اهل شهرستان سکوز اظهار داشت: بلافاصله پس از این حادثه دادستانی شهرستان ساکوز وارد پرونده شد و در شعبه بازپرسی دادسرای ساکز پرونده قضایی تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ وی گفت: نهم بهمن ماه امسال یکی از ماموران انتظامی شهرستان سقز با متوفی (مختار فتحی) برخورد و آن فرد به ضرب گلوله کشته شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این حادثه و با شکایت اولیای دم و ورود دادستان و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز و افسر نیروی انتظامی تشکیل شد. دستگیر و روانه زندان شد.

وی از تکمیل تحقیقات قضایی در این خصوص خبر داد و تصریح کرد: هرگونه تخلف یا جرم ارتکابی از سوی مامور پلیس یا متخلفان پرونده طبق قانون رسیدگی و نتیجه اعلام می شود.

حسینی همچنین فضاسازی و شایعه کوبیدن این فرد به دلیل شعار دادن را به شدت تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید