مریم کاویانی بعد از طلاق دوباره عاشق شد! عکس

مریم کاویانی بعد از طلاق دوباره عاشق شد!  عکس

مریم کاویانی در 31 تیر 1349 در اهواز در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد اما پدرش بابلسری و مادرش بابلی است. او فقط یک برادر دارد که از او کوچکتر است.

اولین ازدواج مریم کاویانی به جدایی ختم شد. جدایی او ربطی به بازیگر شدن نداشت و در دوران جدایی خانه دار بود. او دو سال پس از جدایی در حالی که در بیمارستان کار می کرد بازیگر شد.

سپس در سال 1376، مریم کاویانی ازدواج خود را با رامین مهمانپرست، چهره برجسته سیاسی، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه اعلام کرد. این ازدواج در سال 1400 به طلاق انجامید.

مریم کاویانی پس از طلاق عاشق شد
مریم کاویانی پس از چندین سال عدم فعالیت در فضای مجازی با انتشار پست های انگیزشی مسیر جدیدی را در زندگی خود اعلام می کند و آنطور که خودش نشان می دهد زندگی اش بهتر از قبل شده است. او در آخرین پست خود از ورود به دنیای موسیقی صحبت کرد.

مریم کاویانی نوشت: صدای عزیزم از زمانی که تو در زندگی من نقش آفرینی کردی، سال هاست که عاشق پیانو زدن با دست و ساز تو هستم که به جشن تولدم می رود. تو بهترین معلم هستی.

مریم کاویانی از زمان ازدواجش تاکنون در هیچ فیلمی حضور نداشته است و پس از جدایی در تلویزیون و سینما دیده نشده است. همین موضوع باعث شد شایعاتی مبنی بر خداحافظی او از بازیگری به گوش برسد.

دلیل طلاق مریم کاویانی از همسر دومش
رامین مهمانپرست، سیاستمدار سرشناس ایرانی در گفت وگویی جدید، جدایی خود از همسر دومش، مریم کاویانی، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون را تایید کرد و علت این حادثه را توضیح داد. ساعاتی پس از انتشار این مصاحبه، کاویانی نیز در پستی اینستاگرامی به این خبر واکنش نشان داد.

این مجری در این گفت و گو دلیل جدایی آنها را اینگونه بیان کرد: شرایط کاری خود و دنیای سیاست با شرایط کاری همسرش بسیار متفاوت است و محدودیت های زیادی برای مریم کاویانی ایجاد کرده است که دیگر برای او قابل تحمل نیست. .

وقتی به مجری گفته شد که برخی معتقدند مریم کاویانی از ترس سرنوشت میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران از او طلاق گرفته است، او پاسخ داد که ماجرای خود و مریم کاویانی با … ماجرای محمدعلی نجفی و همسر دومش کامل بود، متفاوت بود چون نجفی همسر داشت و رابطه او با میترا استاد یک ازدواج موقت و پنهانی بود، اما ازدواج مجری و کاویانی رسمی و علنی بود.

دیدگاهتان را بنویسید