مسابقات مقدماتی جام جهانی زمان بازی تیم ملی مقابل لبنان مشخص شد.

ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779881

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال برای دیدار مقابل لبنان و سوریه از 15 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره اردوی تیم ملی گفت: عازم بیروت هستند. بر این اساس کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان را 15 مهرماه اعلام می کند.

وی ادامه داد: لژیونرها و بازیکنان شاغل در اروپا روز شانزدهم در بیروت به تیم ملی ملحق می شوند و اولین بازی تیم ملی فوتبال 29 مهرماه در بیروت برگزار می شود. پس از این دیدار در 21 نوامبر بیروت را به مقصد اردن ترک خواهیم کرد. همانطور که می دانید سوریه بازی های خود را در اردن انجام می دهد و بر همین اساس دیدار ایران و سوریه در روز 25 آبان در ورزشگاه ملک عبدالله اردن برگزار می شود.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال گفت: این دو دیدار مهم است و از 4 بازی انجام شده تیم ملی تاکنون 10 امتیاز کسب کرده است و طبق جدول ایران بالاتر از کره جنوبی، عراق، سوریه و لبنان.” بازی سختی بود چون او در خانه است و تیم ها جنگنده و فیزیک بازی می کنند و اگر با موفقیت پشت سر بگذاریم راه صعود به جام جهانی هموار می شود.

وی در پایان با تمجید از وزیر ورزش و جوانان گفت: جا دارد از دکتر سجادی وزیر ورزش تشکر کنم زیرا حضور آنها مایه دلگرمی بازیکنان است و ایشان اعلام کردند از تیم ملی فوتبال حمایت خواهند کرد. پیروزی دور از دسترس نیست و از همه اقوام می خواهیم که ما را در موفقیت تیم ملی همراهی کنند تا خدای ناکرده صعود را جشن بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید