مقدماتی جام جهانی شرایط خرید بلیت بازی ایران و لبنان اعلام شد


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818168

علاقه مندان به تماشای دیدار تیم های ملی ایران و لبنان می توانند با رعایت پروتکل ها بلیت این دیدار را تهیه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس مصوبات ستاد کرونا، فروش بلیت ٪ فرفیت گاه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس امکان پذیر است و بلیت فروشی این دیدار از ساعت 21 امروز در سامانه Footballeticket.ir آغاز می شود. .

بر این اساس، بر اساس پروتکل های مصوب، افرادی که حداقل دو نوبت واکسن تزریق کرده اند و حداقل ۲ روز از تاریخ تزریق دوم سپری شده باشد، بنا به درخواست سامانه هوشمند، می توانند با شرکت، بلیت این مسابقه را دریافت کنند. کد ملی این سیستم همچنین به صورت هوشمند از ثبت نام افراد مبتلا با آزمایش تاج مثبت بر اساس پایگاه داده آنلاین جلوگیری می کند.

پس از تهیه بلیت، برای مطابقت با اطلاعات شخصی هنگام ورود به ورزشگاه باید کارت ملی داشته باشید و بدون کارت ملی بلیت تماشای بازی در دروازه صادر نمی شود.

لازم به تاکید است که فروش بلیت این دیدار فقط به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و از علاقه مندان تقاضا داریم برای تهیه بلیت حضوری به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند.

گفتنی است دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه از ساعت 20 در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مقدس برگزار می شود. مشهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید