مقدماتی جام جهانی اجرای جهانبخش در چهلمین روز آزمون / انتقام از لبنان به سبک گونه ایرانی!


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818395

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان با برتری یوزپلنگ ایرانی در مشهد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در آخرین هفته از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16 امروز (سه شنبه 9 فروردین) در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مقدس به مصاف هم رفتند. مشهد.

این دیدار که قرار بود با حضور تماشاگران در ورزشگاه برگزار شود با حاشیه هایی همراه بود. بانوانی که این بلیت را نیز خریداری کردند، نتوانستند مجوز حضور در ورزشگاه را دریافت کنند و ازدحام جمعیت در این ورزشگاه وجود داشت، بنابراین شرایط سختی در ماه ها و روزهای آینده در انتظار فدراسیون فوتبال بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان که پیش از این دیدار به جام جهانی صعود کرده بود، در صورت تساوی یا شکست مقابل کره جنوبی و همچنین تساوی، با هسته اصلی خود به میدان رفت تا به صدر جدول گروه بازگردد. بین ژاپن و ویتنام اول است آسیا را از دست ندهید.

در نیمه اول بازیکنان ایران کمی گیج بودند و حملات دراگان اسکوچیچ بیهوده و بی برنامه به نظر می رسید اما در دقایق پایانی این نیمه سردار آزمون توانست دروازه حریف خاورمیانه را برای رسیدن به رکورد 40 گل ملی باز کند. بالاتر از جواد نکونام برای قرار گرفتن در رده سوم بهترین گلزنان کشور.

نیمه دوم با دو تغییر در ترکیب یوزپلنگ قرمز آغاز شد. در دقایق ابتدایی این نیمه هر دو تیم حملاتی داشتند و تیم میهمان چندین بار دروازه علیرضا بیرانوند را تهدید کرد اما به جایی نرسید اما در گل دوم محمدحسین کنعانی زادگان کاپیتان جهانبخش با بزرگترین گل دومین گل ایران را به ثمر رساند. زیبایی

این پیروزی که در تمام دقایق با مهارت فنی بازیکنان ایران همراه بود، نقش انتقامی را در دور از بازی داشت که ملی پوشان کشورمان با خطا عقب افتادند و تا دقایق پایانی از حریف عقب ماندند اما در نهایت با کامبک توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.


ایران 2
گل: سردار آزمون 35 – علیرضا جهانبخش 72


لبنان صفر است
گل: –

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، صادق محرمی (88- دانیال اسماعیلی فر)، امید نورافکن، سعید عزت اللهی (46- مهدی مهدی پور)، احمد نظرالهی، احمد حظلعلی، 86 – مهدی ترابی ترابی. .

تیم لبنان: مصطفی مطر، ماهر صبرا، نور منصور، حسین زانه، جوان عمری، محمدعلی الدهینی، هلال الحلوا، محمد حیدر، محمد کادوح، جهاد ایوب و حسین الدور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید