مسعود ده نمکی پس از آزادی مشروط به تلویزیون می رود


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904253

سریال طنز – کمدی «آزادی مشروط» با تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی از اول آبان ماه از شبکه اول سیما در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود دی نمکی که سال ها پیش به عنوان سردبیر در ماهنامه ها و هفته نامه هایی مانند شلمچه و صبح دوکوه فعالیت رسانه ای را آغاز کرد، با مستند جنجالی «فقر و فحشا» نام خود را بر سر زبان ها انداخت و چند سال بعد شروع به فعالیت در سینما کرد. “آتش های” شما فیلمی که تابوی روزمرگی های معمول سینمای دفاع مقدس را شکست و اتفاقا با حمایت تماشاگران و منتقدان سینمایی مواجه شد.

سه گانه اخراج مسعود دی نمکی سال ها بر گیشه تسلط داشت و بعدها با «رسوایی» ثابت کرد که مخاطب عام سینما را می شناسد. اما از آن زمان برخی از منتقدان از سبک فیلمسازی او راضی نبودند و همیشه آثار او را ترجیح می دادند!

ده نمکی که با فیلم هایش مخاطبان زیادی را در سینماها به خود جلب کرد، در سال 1368 بود که سریال «دارا و ندار» را با همان مدل فیلمسازی با دوربین در دست ساخت. تلویزیون روی آنتن برید تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنید. ده نمکی اگرچه در تلویزیون آدم پرکاری نبود و بالاخره کار تلویزیونی او با سه سریال دارا و ندار، معراج ها و دودستان به پایان رسید اما حالا با سریال جدیدش.آزادی مشروطاو به زودی رهبری کنداکتور شبکه اول سیما را بر عهده می گیرد.

سریال 30 قسمتی «مشروط» با محوریت طنز فعالیت گروه های جهادی، کادر پزشکی و پرستاران در ایام ویروس کرونا و غم ها و شیرینی های این عصر به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی از یکشنبه 1 آبان. اولین شبکه پخش خواهد شد.

فیلمنامه این سریال توسط کریم خودیانی و شهاب عباسی بر اساس مسعود ده نمکی نوشته شده است. فرشاد گل سفیدی تصویربردار این سریال و همچنین سایر آثار دی نمکی است و بهنام ابطحی نیز آهنگسازی را بر عهده دارد.

این سریال یکی از آثاری است که بازیگران زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. علیرضا استادی، سروش جمشیدی، علی مشهدی، حسین رفیعی، شاهین تسلیمی، مریم کاویانی، هلیا امامی، پوراندخت مهیمن، بهنوش بختیاری، پرویز فلاحی پور، مهران رجبی، نیماشهر شاهی، رامین راستاد، کاوه سمک افشین باشی، کاوه سماق باشی، ، لیلا بوشهری، اکبر رحمتی، شهاب عباسی، محمدرضا درهی، مجید شهریاری، ساکی زینتی، فریبا ترکاشوند، عباس محبی و سامان گوران تنها بخشی از فهرست بلندبالای بازیگران این سریال طنز و طنز هستند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید