مشتری جدید بازیکن خارجی پرسپولیس

مشتری جدید بازیکن خارجی پرسپولیس

گزارش ها حاکی از آن است که یک تیم صنعتی درخواست خرید وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس را داده است.

این دو بازیکن جوان تاجیک تابستان سال گذشته به پرسپولیس آمدند که این دو بازیکن پس از چند ماه تمرین در نهایت موفق شدند مجوز حضور در نیم فصل دوم برای پرسپولیس را بگیرند. اما از همان ابتدای حضور این دو بازیکن، یحیی گل محمدی مورد انتقاد قرار گرفت و برخی از همان ابتدا معتقد بودند که این بازیکنان کیفیت لازم را ندارند.

با این حال تاجیک های پرسپولیس شروع بدی در این تیم نداشتند. به خصوص هنانوف که در اولین دیدارها برای پرسپولیس عملکرد خوبی داشت همه را به آینده امیدوار کرد. بعد از مدتی و به خصوص در هفته های اخیر، وحدت هم نپذیرفت و از کادر اصلی پرسپولیس جدا شد.

صفروف که به مراتب کمتر از هموطنش فرصت حضور در پرسپولیس را داشت، در چند بازی اخیر حتی در لیست این تیم هم حضور نداشت تا نشان دهد گل محمدی چندان به این بازیکن اعتماد ندارد.

نکته جالب اینکه برای دیدار حساس مقابل سپاهان صفروف جایی در لیست پرسپولیس نبود و فرصت بازی در این دیدار را پیدا نکرد. شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد صفروف در پایان فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهد گرفت و گل محمدی این بازیکن را برای سال آینده نمی خواهد. از طرفی هنانوف با وجود ذخیره های اخیرش وضعیت بهتری دارد و ممکن است فصل آینده در پرسپولیس باشد اما …

وحدت حنانوف توانست نظر یک تیم ثروتمند و صنعتی را به خود جلب کند. مدافع تیم ملی تاجیکستان دوست دارد به فوتبال خود در پرسپولیس ادامه دهد اما بعید است یحیی گل محمدی از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

دو اشتباه مهلک وحدت حنان اف در دیدار تلخ حذفی برابر آلومینیوم اراک باعث شد این بازیکن از چشمان یحیی گل محمدی بیفتد و پس از آن بازیکن ثابت نیمکت نشین پرسپولیس شد.

گفته می شود وحدت حنان اف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس بسیار ارزان هستند. مشخص می شود این دو بازیکن تاجیک در مجموع حدود 100 هزار دلار برای پرسپولیس هزینه کرده اند که برای یک خارجی مبلغ بسیار ناچیزی است.

دیدگاهتان را بنویسید