مشکلات افت فشار آب به زودی برطرف خواهد شد


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878413

قطعی مکرر آب در شهرهای سیستان و بلوچستان؛

اهالی خیابان شهید ملکی ایرانیان مدتی است که با قطعی مکرر آب در سطح شهر مواجه هستند و از عدم پیگیری و بی توجهی مسئولان مربوطه گلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ مدتی است که قطعی و افت مکرر آب در برخی از مناطق شهرستان ایرانشهر مشکلات مختلفی را برای عموم مردم ایجاد کرده است.

ابراز نارضایتی و نارضایتی مردم حکایت از کمبود حاد و قطعی آب دارد به طوری که در برخی محله ها شهروندان با افت شدید فشار آب مواجه هستند.

زندگی بدون آب بسیار سخت است، مسئولان باید مراقب باشند

در همین رابطه محمد براهویی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه در بسیاری از کارهای خانه و آب، زندگی یکی از نیازهایی است که باید در هر مکانی وجود داشته باشد.

وی افزود: افت فشار آب و کم آبی در فصل گرمای تابستان امسال بار دیگر مشکلات زیادی را در زندگی شهروندان ایرانی ایجاد کرده است.

این شهروند ایرانی شهری گفت: انتظار داریم پرسنل خود را به جای فردی بگذارند که ساعت 14 برای استراحت به خانه می آید و تابستان گرم امسال با کمبود آب مواجه می شود و آیا به تنهایی می توانند این شرایط را تحمل کنند؟ .

تنها راه حل مشکل افت فشار آب افزایش قدرت پمپ چاه شماره 9 است

در همین رابطه محمدرضا کلکی مدیرعامل آب و فاضلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف آب شرب، بخشی از کوچه های خیابان شهید ملکی دارای یک. افت فشار بعد از معاینه فنی تنها راه حل مشکل افزایش قدرت پمپ مته شماره 9 است.

وی افزود: مهندسی مجدد و افزایش توان پمپ در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

مشکلات افت فشار آب به زودی برطرف خواهد شد

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری های لازم به زودی پمپ به شهرستان ایرانشهر ارسال می شود و مشکل افت فشار برای همیشه حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: از کوچه ها و معابر خیابان شهید مالکی بازدید شده و از شهروندان محترم تقاضا می شود بدهی ها و قیمت های خود را به موقع پرداخت کنند که عملاً به ما کمک می کند تا خدمات بهتری نسبت به کمک آنها ارائه دهیم. از پیش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید