یخبندان و بارش برف منجر به افت فشار آب در سی سخت شد

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802226

رئیس آبفای شهرستان دنا با عذرخواهی از شهروندان از کاهش فشار آب شرب شهر سی سخت و روستای کوهدان این شهرستان به دلیل بارش شدید برف و یخبندان در چشمه های کوه گل و کوه گل خبر داد. چسمه میشی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز آب در شهر سی سخت و منطقه کوهدان شهرستان دنا کاهش و فشار کاهش یافته است.

رئیس آبفای شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت: آب شهر سی سخت و روستاهای دهنو، کوهدان، سرمور، علی آباد و اقبال آباد به دلیل بارش شدید برف و یخبندان در چشمه های آب با کاهش فشار همراه است. کوه گل و چسمه میشی.

علی هوشندی با بیان اینکه راه دسترسی به منابع آبی و چشمه ها به دلیل بارش برف و ارتفاع بیش از 2 متر مسدود است، افزود: به دلیل برف و یخبندان در روزهای اخیر منبع اصلی تامین آب شرب شهر سی سخت و روستای کوهدان است. یخ زده است. .

وی افزود: در حال حاضر با مساعدت مدیریت منطقه ای دنا و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین راه، شهرسازی و بزرگراه، عملیات بازگشایی راه دسترسی را برای رفع مشکل آغاز می کنیم. “

رئیس آب و فاضلاب ونا با عذرخواهی از مردم گفت: کارکنان آبفا به صورت 24 ساعته با تجهیزات سنگین سایر سازمان ها به طور جدی راه را برای دسترسی باز می کنند و به دلیل شرایط یخبندان، آب سی سخت و آب سی سخت به چشمه تامین دسترسی خواهند داشت. منطقه کوهدان: «افت فشار وجود دارد که مشترکان باید مصرف آب را به حداکثر برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید