سامانه بارشی اواخر امروز وارد زنجان شد/ پیش بینی بارش برف و یخبندان در استان زنجان

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801019

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان از ظهر امروز، از احتمال بارش برف و یخبندان طی چند روز آینده در زنجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا رحمانیا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به وضعیت هواشناسی استان زنجان گفت: از امشب تا سه شنبه 28 دی ماه شاهد بارش برف در استان زنجان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در استان در مناطق مختلف متوسط ​​و زیاد خواهد بود، گفت: در ارتفاعات و مناطق وزش باد شاهد رگبار برف خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به خطرات جاده های استان زنجان پس از خط بارندگی گفت: راه بندان، لغزندگی جاده ها، کاهش دید، احتمال مسدود شدن راه های کوهستانی و روستایی و افزایش انرژی از خطرات این امر است. سیستم بارشی

وی با اشاره به راه اندازی سامانه دیگری از روز دوشنبه در استان زنجان گفت: از روز دوشنبه 27 دی ماه تا جمعه 10 بهمن ماه سامانه دیگری در استان فعال می شود که افت شدید دما و یخبندان را به دنبال خواهد داشت.

رحمانیه به شهروندان توصیه می کند: شهروندان در زمان بهره برداری از این سامانه از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و تجهیزات زمستانی لازم را در سفر به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به احتمال یخ زدگی شبکه های آب و کنتورهای آب، ادامه داد: شهروندان باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید