مصاحبه غیرمنتظره سرمربی النصر مقابل رونالدو

مصاحبه غیرمنتظره سرمربی النصر مقابل رونالدو

کریستیانو رونالدو اکنون به طور رسمی بازیکن تیم النصر عربستان است. این باشگاه در آخرین روز سال 2022 اعلام کرد که ستاره پرتغالی را جذب کرده است. به گزارش رسانه ها، قرارداد نجومی رونالدو با نصر دو سال و نیم است و سالانه 200 میلیون یورو از این باشگاه دریافت خواهد کرد.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر که این روزها تیمش بیش از هر زمان دیگری مورد توجه جهانیان قرار گرفته است، در نشست خبری با خبرنگاران در مواجهه با سوالات زیادی درباره کریستیانو به شوخی گفت که او حتی می خواهد لیونل مسی را به تیمش منتقل کند. او حتی قصد دارد در جام جهانی کاپیتان آرژانتین را مستقیماً از قطر به عربستان سعودی منتقل کند.

زمانی که خبرنگاران از رودی گارسیا پرسیدند که چه زمانی تصمیم برای جذب رونالدو گرفته شد و چه زمانی از تصمیم باشگاه مطلع شد، او گفت: حتی سعی کردم مسی را به نصر بیاورم. می خواستم به محض قهرمانی در جام جهانی، او را مستقیماً از دوحه به عربستان سعودی منتقل کنم.

برخی خبرنگاران بر این باورند که با توجه به رقابت شدید کریستیانو و مسی، این سخنان رودی گارسیا اگرچه در شوخی است اما ممکن است برای ستاره پرتغالی خوشایند نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید