انتقال غیرمنتظره رونالدو; انفجار بمب در کشور همسایه ایران!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد که در نقل و انتقالات تابستانی قصد جدایی از شیاطین سرخ را داشت، این روزها در شرایط جالبی قرار ندارد. رونالدو در هفته های اخیر نیمکت نشین بوده و از ابتدای فصل تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.

روزنامه سان در گزارشی مدعی شده است که رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و در حالی که 6 ماه از قراردادش باقی مانده است، دوباره تلاش خواهد کرد تا منچستریونایتد را ترک کند. سایت ترکی فوتومک اخیرا مدعی شده است که گالاتاسرای یکی از غول های این کشور می خواهد پیشنهادی بلندپروازانه برای خرید رونالدو ارائه دهد.

جردن تیمور، رئیس باشگاه از اظهار نظر در مورد پیشنهاد 360 هزار پوندی در هفته خود برای رونالدو خودداری کرد، اما گفته می شود که به طور منظم با نمایندگان رونالدو در تماس است.

پس از عملکرد ضعیف فصل گذشته و کسب مقام سیزدهم، گالا در این فصل ستارگان بزرگی مانند خوان ماتا، مائورو ایکاردی، لوکاس توریرا و دریس مرتنس را به خدمت گرفت و در سوپرلیگ ترکیه چهارم شد. این در حالی است که شایعه شده است که آنها برای جذب رونالدو با الهلال رقابت می کنند. عربستان سعودی در تابستان به رونالدو پیشنهاد دستمزد 2 میلیون پوندی در هفته داد، اما این انتقال به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات با شکست مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید