مطالبه عجیب ایرانی ها از علیرضا فغانی

مطالبه عجیب ایرانی ها از علیرضا فغانی

با تصمیم عجیب کمیته داوران، علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران در سال 2023 حذف شد! این تصمیم عجیب بود چرا که داوران می توانند پس از 45 سالگی به داوری ادامه دهند، البته اگر در آزمون آمادگی جسمانی نمره خوبی کسب کنند و اگر علیرضا فغانی در فهرست داوران بین المللی ایران قرار می گرفت، می توانست از سال 2023 در میان ملت ها حضور داشته باشد. نیز باید حضور داشته باشد.

کمیته داوران علیرضا فغانی را به بهانه اینکه علیرضا فغانی محل سکونت خود را تغییر داده و در چندین مسابقه سوت زده است، از لیست داوران بین المللی حذف شد.

در فضای مجازی برخی از ایرانیان با مراجعه به صفحه رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا از کمیته داوران این فدراسیون خواستند نام علیرضا فغانی را در فهرست داوران بین المللی سال 2023 قرار دهد که البته اجرای این کار منوط به قوانین خاصی که اولین آن پذیرش تابعیت دوم توسط علیرضا فغانی است.

علیرضا فغانی پس از این تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اینطوری گرفتم، جلوی پیشرفت سایر داوران را گرفتم. من به این نظر احترام می گذارم، اما همیشه گفته ام که اگر قرار است با حضور من به سریال خیانت شود، ترجیح می دهم اینطور نباشد.

باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال استرالیا در مقابل این مطالبات چه تصمیمی خواهد گرفت و علیرضا فغانی در مورد آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت. خیلی ها گفتند که او با گرفتن این تصمیم از کمیته داوران دیگر بازی های لیگ برتر ایران را قضاوت نخواهد کرد. او از بازی فینال نساجی و مس کرمان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید