آیا فیفا علیرضا فغانی را محروم می کند؟

آیا فیفا علیرضا فغانی را محروم می کند؟

علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران در خصوص خطای علیرضا فغانی در دیدار پرتغال و اروگوئه گفت: علیرضا فغانی با چشم غیرمسلح صحنه را به درستی قضاوت کرد اما داور فیلم این صحنه تردید کرد و از داور خواست که به کنار بیاید. میدان و صحنه را مرور کنید. وقتی داور ویدیویی علیرضا فغانی را صدا زد، به این معنی بود که فکر می کرد صحنه پنالتی است.

علی خسروی در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا فغانی می توانست نظر داور ویدئویی در این صحنه را رد کند؟ گفت: بله می توانست این کار را انجام دهد اما متاسفانه نظر داور ویدئویی را پذیرفت و به پنالتی رای داد. خوب دیدی که کولینا هم در مورد این صحنه صحبت کرد و گفت اشتباه بود. اما من معتقدم فیفا با اشتباه علیرضا فغانی را که یکی از داوران خوب جام جهانی 2022 بود رها نمی کند و ممکن است در روزهای آینده قضاوت بازی جدیدی را به او محول کند. دوست دارم اتفاق بیفتد

علی خسروی درباره اینکه آیا ادامه حضور علیرضا فغانی در دوحه قضاوت او از بازی های آینده است؟ وی گفت: خب داورانی که نمرات خوبی نگرفتند و همچنین داورانی که تیم هایشان به مرحله بالاتر رفتند کم کم داوران را کنار می گذارند و داورانی که در دوحه می مانند، این یعنی فیفا قصد استفاده از آنها را دارد. امیدوارم این اتفاق برای تیم داوری ایران بیفتد. تیم داوری ایران در هر دو مسابقه به غیر از صحنه ای که داور ویدیویی آنها را اشتباه گرفت، بی نقص و بی نقص قضاوت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید