معلمان بر اساس رده آموزشی رتبه بندی می شوند

معلمان بر اساس رده آموزشی رتبه بندی می شوند

علاوه بر این سوال، سوال مهم و جدید رتبه بندی، یعنی. اعمال درجه بندی رشته و تصمیم جدید اتخاذ شده در این خصوص مبنی بر طبقه بندی معلمان و مربیان بر اساس رشته و موضوع بسیار مهم نیز بحث حقوق بازنشستگان است. مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این خصوص گفت: تمامی معلمان رده آموزشی در رتبه بندی معلمان قرار دارند. کلامولا صفری گفت: در دولت قبل 20 هزار میلیارد تن منابع برای اجرای رتبه بندی معلمان پیش بینی شد که در چهار سال این امر محقق نشد.

بودجه دولت سیزدهم برای اجرای رتبه بندی
وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با همت مجلس و دولت مردمی 38 هزار میلیارد تن منابع برای اجرای قانون طبقه بندی معلمان که در سند تحول پیش بینی شده بود، پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و پس از تصویب در کمیسیون اداری، استخدامی و هیأت وزیران، رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان و کادر آموزشی اعمال می شود. .

عناوین تایید شده معلم در هنگام تربیت معلمان
وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه معلمان در رتبه بندی قرار می گیرند و در پنج رتبه شاهد حقوق و مزایای کمک و ارتقای معلم خواهیم بود.

تاریخچه یکسان سازی حقوق بازنشستگان
صفری افزود: برای بازنشستگان که در پنج مرحله همسان سازی انجام شد، مقرر شد وضعیت معیشتی و پرداختی آنها بهبود یابد که امیدواریم راهکارهای مناسبی برای جلب رضایت آنها در اختیار دولت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید