مقایسه حقوق بازنشستگی کجاست؟ + جزئیات

مقایسه حقوق بازنشستگی کجاست؟  + جزئیات

روز جدید : ما در مجلس بر نهایی شدن لایحه همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان نظارت خواهیم کرد. خدا رحمت کند آقای حسینعلی حاجی دلیگانی را که با این جمله دو مژده به مدد می دهد که اولی را می گویم!

ویکی پدیا درباره حساب و طرح دوفوریت می نویسد: طرح ها و صورتحساب های دوفوریت آنهایی هستند که بلافاصله پس از تایید دو اضطراری منتشر و توزیع می شوند و 24 ساعت پس از توزیع عمومی می شوند. بیش از 180 تا 24 ساعت از ارائه این پروژه Dufourite می گذرد.

ما در مجلس پیگیر نهایی شدن لایحه همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان خواهیم بود.» خدا رحمت کند آقای حسینعلی حاجی دلیگانی را که با این جمله دو مژده به من می دهد که اولی را می گویم «دوم»! خیالمان راحت شد که 209 نماینده انقلابی و نجیب که به حق بر تاج و تخت دولت روحانی نشسته بودند، هنوز در مجلس بودند تا همسان سازی حقوق و مستمری ها دائمی شود.

«اول» این است که به قول این نماینده محترم و جناح راست به این لایحه که دو فوریت هم داشت ادامه می دهند. من شخصا معتقد به پیگیری نمایندگان محترم برخوار، شاهین شهر و میمه بر اساس اخبار یکی دو سال اخیر در مورد بازنشستگی هستم. مراحل قبلی را با دنبال کردن آنها دنبال کردیم.

فقط نمی فهمم لایحه ای تا کی در حال بررسی است که از طرف دولت با دو شرط به مجلس ارائه می شود. دولت دوازدهم در ماه های اخیر این لایحه را به مجلس ارسال کرده است. حدود شش ماه از آن زمان می گذرد و ما چیزی جز خبری برای جلوگیری از آن نشنیده ایم. همین موضوع باعث شد فکر کنیم ۲۰۹ نماینده بزرگی که در روز اول مهرماه ۱۳۹۹ در این حوزه طرحی نوشتند، اگر لایحه دولت دوازدهم نباشد، لااقل به برنامه خود عمل نخواهند کرد. اکنون که می دانیم آنها هستند، برای یادآوری، نامه آنها را دوباره می خوانیم.

«با احترام، پیش نویس زیر با امضای 209 نماینده برای رسیدگی به دادگاه تقدیم می شود.

مقدمه (دلایل توجیه) – به استناد ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه و اجرای آن توسط دولت محترم مورخ 1399/01/07 به میزان 90 درصد حقوق و مزایای مستخدم مربوطه و معادل (مشابه)؛ بدین ترتیب طبق قانون مدیریت خدمات کشوری برای تصویب و ماندگاری به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود و پس از هر افزایش برای کارکنان عملیاتی و اجرایی، 90 درصد ناخالص آن برای بازنشستگان قابل محاسبه و پرداخت است.

ماده یک – دولت مکلف است ۹۰ درصد حقوق و مزایای ناخالص کارکنان و افزایش سالانه آنها را در مورد مستمری بگیران و مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​محاسبه و پرداخت کند. خدای ناکرده همانطور که آقای حاجی دلیگانی که از سلف محترم جامعه کارگری نیز می باشد، مجلس این لایحه را پیگیری می کند و اگر بخواهد نتیجه خوبی برای بازنشستگان به همراه خواهد داشت، اما نکته قابل تاملی است. در پایان مقاله به گفته این نماینده، وی ناظر نیز هست. «دولت حدود 140 لایحه در مجلس دارد و اعلام کرده است 90 لایحه باقی می ماند و 10 لایحه برمی گردد.

این در حالی است که دولت هنوز چند لایحه از جمله در مورد همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان ارائه نکرده است: «چگونه سیستم کشورهای دیگر را امضا کنیم؟ سوال بپرسم؟

اخرین حرف؛ ویکی پدیا درباره حساب و طرح دوفوریت می نویسد: طرح ها و صورتحساب های دوفوریت آنهایی هستند که بلافاصله پس از تایید دو اضطراری منتشر و توزیع می شوند و 24 ساعت پس از توزیع عمومی می شوند. بیش از 180 تا 24 ساعت از ارائه این طرح نفاق می گذرد و آخرین خبر حاکی از آن است که حاجی دلیگانی می گوید: دولت هنوز تعدادی از لایحه ها از جمله همسان سازی دائمی حقوق بازنشستگان را ارائه نکرده است و مجلس در حال نامه نگاری است. در این زمینه با دولت ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید