مقصد بعدی ستاره ملی پوش پرسپولیس; تیم اروپایی؟!

مقصد بعدی ستاره ملی پوش پرسپولیس;  تیم اروپایی؟!

میلاد سرلک یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در چند فصل اخیر بود که در اوایل لیگ بیستم به این تیم آمد. سرلک در پرسپولیس جا افتاده و کاملا کارآمد است و در خدمت تیم است. با وجود مقاومت هواداران، یحیی گل محمدی اصرار به خرید سرلک داشت اما حالا پرسپولیسی ها دلیل اصرار یحیی برای جذب این بازیکن را درک می کنند.

سرلک در دو فصل اخیر عصای یحیی بوده و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به او دارد. شاید او به دلیل سبک بازی ساده اش چندان در معرض دید تماشاگران نباشد اما فوتبالی ها می دانند که میلاد چه قطعه ارزشمندی برای پرسپولیس است. شماره یک پرسپولیس به لطف عملکرد خوب خود در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی نیز قرار گرفت و توانست به آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی دست یابد.

میلاد تابستان گذشته در حالی به پرسپولیس آمد که یک سال دیگر از قراردادش با شهرهدی می گذرد. به همین دلیل سرلک مجبور شد از جیب خود رضایت نامه باشگاه شهرخودرو را پرداخت کند. مدیران پرسپولیس هم به سرلک گفتند که نمی توانند پول رضایت نامه را بدهند. میلاد که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تصمیم گرفت مبلغ مورد نیاز را که یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود به شهرهدی بپردازد. مبلغ قرارداد سرلک با پرسپولیس در سال گذشته 2 میلیارد و 3 میلیون تن بود که یک میلیارد و 5 میلیون تن آن را سرلک در اختیار باشگاه شهرخودرو قرار داد و پولی که دریافت کرد یک میلیارد و 5 میلیون تن بود.

جالب است بدانید قرارداد سرلک برای سال دوم افزایش چندانی نداشت و این بازیکن با کیفیت برای لیگ بیست و یکم حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تن دریافت کرد. در پایان فصل قرارداد سرلک که هم اکنون ستاره شده است به پایان می رسد و ماندن یا رفتن این بازیکن هنوز مشخص نیست.

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که به هر حال قرارداد این بازیکن را تمدید می کنند اما درویش و دوستانش هنوز نتوانسته اند رضایت این بازیکن را جلب کنند. میلاد قطعا مثل امسال نمی خواهد قراردادش را با مبلغ کم با پرسپولیس تمدید کند اما یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سرلک از پرسپولیس شود، قرارداد این بازیکن با یک شرکت نقل و انتقالاتی در هلند است.

اسپورت لایف که بازیکنانی را به لیگ هلند و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی انتقال می دهد، با ستاره ملی پوش پرسپولیس قرارداد دارد و از هم اکنون به دنبال انتقال این بازیکن در تابستان است.

گفته می شود این شرکت سرلک را به چند تیم هلندی و بلژیکی پیشنهاد داده است اما هیچ چیز قطعی نیست. باید دید پرسپولیس در پایان فصل ستاره دیگری را از دست می دهد یا می تواند کاری کند که میلاد از ارائه پیشنهادات خارجی جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید