مقصد بعدی ورژن پرسپولیس مشخص شد

مقصد بعدی ورژن پرسپولیس مشخص شد

تیم ملی جوانان کرواسی در حالی به استقبال یورو 2023 می رود که با گذشت 70 روز هنوز جایگاه سرمربیگری این تیم مشخص نیست و فدراسیون فوتبال کرواسی در حال بررسی گزینه های مختلف است.

در ابتدا به نظر می رسید که ایگور بیشچان در یورو روی نیمکت کرواسی بماند اما به یکباره با پیشنهاد سرمربیگری دیناموزاگرب مواجه شد و بدون تردید این پیشنهاد را پذیرفت تا بزرگ ترین تیم کرواسی را بر عهده بگیرد.

حالا سایت کرواسی saat24 نام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه های جایگزین بیشچان ذکر کرده است.

اسکوچیچ پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر، هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده و طبیعتا نیمکت نشینی تیم جوانان کرواسی در یورو 2023 پیشنهاد جذابی برای او خواهد بود.

کرواسی در این تورنمنت با اوکراین، اسپانیا و رومانی همگروه است و در صورت پذیرش پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورش، تا دو ماه آینده با چالش ویژه ای روبرو خواهد شد.

جالب اینجاست که بهترین عملکرد تیم جوانان کرواسی در یورو، صعود به مرحله یک چهارم نهایی بوده است و اسکوچیچ شانس خوبی برای برگرداندن این طلسم خواهد داشت.

ترکیب تیم جوانان کرواسی با حضور چهار بازیکن از بوندسلیگا و تعدادی از لیگ های اردیویسه، لوکامپیونه و سایر لیگ های معتبر اروپایی ترکیبی عالی برای این سرمربی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید