مقصد جدید احتمالی رونالدو مشخص شد

تنها یک سال از بازگشت کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی به اولدترافورد می گذرد و این بازیکن نمی خواهد در این باشگاه بماند. شیاطین سرخ در فصل گذشته نتوانستند به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و تمایل شدید کریستیانو رونالدو برای افزایش نتیجه خود در این مسابقات و افزایش اختلاف با لیونل مسی باعث شد تا در تابستان از یونایتد جدا شود.

به گزارش رپلیکا، ژرژ مندز، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، در روزهای اخیر با باشگاه های مختلف برای انتقال مشتری خود مذاکره کرده است. تیم هایی مانند یوونتوس، چلسی و بایرن مونیخ در این سن و سال و با دستمزد بالا علاقه ای به جذب کریستیانو رونالدو نشان نداده اند و به نظر می رسد اینتر از جمله تیم هایی باشد که مورد توجه کریستیانو رونالدو و سرمربی اش قرار گرفته است.

اما نراتزوری پیشنهاد 20 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو در سال را رد کرد و علاقه ای به جذب فوق ستاره پرتغالی نشان نداد. اینتر در آستانه جذب روملو لوکاکو از چلسی و همچنین ادامه مذاکرات با پائولو دیبالا برای جذب ستاره آرژانتینی در هفته های آینده است. بنابراین به مرور زمان شانس کریستیانو رونالدو برای ماندن در اولدترافورد افزایش می یابد و احتمالاً دو دهه دیگر شاهد غیبت این ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید