مقصد بعدی کریستیانو رونالدو مشخص شد

با انتشار بخشی از مصاحبه جدید کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، هواداران فوتبال در سراسر جهان با اخبار تکان دهنده ای از خواب بیدار شدند. این ستاره پرتغالی به شدت از سیاست باشگاه منچستریونایتد و اریک تن هاچ سرمربی این تیم انتقاد کرد. با این مصاحبه کوبنده دیگر شکی نیست که کریستیانو رونالدو در فصل زمستان از یونایتد جدا می شود و دیگر برای این تیم بازی نخواهد کرد.

استاندارد در گزارشی مدعی شده است که رونالدو پس از جام جهانی قطر به دنبال تیم جدیدی خواهد بود و به نظر می رسد چلسی برای جذب ستاره 37 ساله در ژانویه پیشتاز است. تاد باولی، مالک ثروتمند و جدید چلسی نیز با ورود به این باشگاه علاقه زیادی به جذب این بازیکن نشان داد اما توماس توخل، سرمربی وقت چلسی با این انتقال مخالفت کرد و آبی های لندن نتوانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. در رونالدو در فصل تابستان..

اما اکنون، پس از تغییر در استمفورد بریج، تاد باولی می تواند آرزوی خود را برای جذب کریستیانو رونالدو در ژانویه برآورده کند و به نظر می رسد گراهام پاتر با این انتقال موافق است. بدین ترتیب ستاره پرتغالی می تواند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن چلسی به مصاف دورتموند برود و به هدف خود برای بازگشت به این رقابت ها دست یابد. البته در حال حاضر تمام تمرکز رونالدو روی جام جهانی 2022 و درخشش با تیم ملی پرتغال است، اما پس از پایان این مسابقات احتمالا قراردادش را با چلسی امضا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید