پنج مقصد احتمالی رونالدو؛ از دلار عربستان برای بازگشت به خانه قدیمی

نصر عربستان

طبق گزارش‌ها، تیم دسته دومی لیگ حرفه‌ای عربستان به رونالدو پیشنهاد قراردادی 173 میلیون پوندی در سال داده است.

با این حال، مهاجم پرتغالی هنوز برای یک رکورد با باشگاه عربستانی به توافق نرسیده است زیرا گمان می‌رود او می‌خواهد در لیگ رقابتی‌تر بماند و ترجیحش بازی در فوتبال اروپا است.

رئال مادرید

بازگشت به پرافتخارترین تیم جهان، انتخاب جذابی برای کریستیانو رونالدو خواهد بود. پس از جام جهانی پرتغال در قطر، رونالدو چند روزی را در کمپ تمرینی رئال مادرید گذراند و به شایعات بازگشت به سانتیاگو برنابئو دامن زد.

آنچلوتی ممکن است علاقه مند به بازگشت رونالدو باشد، اما بعید است جایی در برنامه های رئال مادرید پیدا کند.

نیوکاسل

با توجه به اینکه این روزها همه چیز برای کروس خوب پیش می رود، مالکان عربستانی نیوکاسل ممکن است وسوسه شوند که رونالدو را به خدمت بگیرند تا کمی درخشش را به تیم اضافه کنند.

حضور رونالدو می تواند درآمد زیادی را از نظر فروش لباس و امور تبلیغاتی برای باشگاه فراهم کند و وجهه نیوکاسل را در بین باشگاه های اروپایی تقویت کند.

لس آنجلس گلکسی

حضور رونالدو در لیگ MLS همیشه مطرح بوده و لس آنجلس گلکسی یکی از باشگاه هایی است که می خواهد رونالدو را بیاورد.

کهکشانی های آمریکا به داشتن نام های بزرگی مانند دیوید بکهام و زلاتان ابراهیموویچ عادت دارند و رونالدو می تواند ستاره بعدی آنها باشد.

اسپورتینگ لیسبون

باشگاهی که می تواند به رونالدو بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را هدیه دهد، باشگاه دوران کودکی او اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. جایی که برای فوق ستاره پرتغالی آشناست و او آن را به خوبی می شناسد.

اگرچه تیم پرتغالی نمی تواند دستمزد بالایی به رونالدو بدهد، اما این می تواند تنها شانس او ​​برای حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال اروپا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید