مقصد جدید یورگن لوکادیا؟

مقصد جدید یورگن لوکادیا؟

دیروز، گزارش شد که اورت دناپل، گزارشگر و روزنامه نگار هلندی، به F. CM، تیم رده شانزدهم در Eredivisie هلند، گفت که پیشنهاد قرارداد با Leucadia را داده است.

باشگاه امان در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و با 11 امتیاز در رده شانزدهم لیگ 18 تیمی هلند قرار دارد.

جزئیات بیشتر این درخواست امروز منتشر شد. تن ناپل در این رابطه نوشت: هفته گذشته وقتی خواندم لوکادیا ایران و باشگاهش پرسپولیس را ترک کرده است، بلافاصله درخواستی را برای «بن هاورکورت» (عضو هیئت مدیره باشگاه امان) ارسال کردم.

وی تاکید کرد: قبلا برخی از این کارها را انجام داده و به “متس سونیز” پیشنهاد داده ام اما او با تیم والویک قرارداد بست. آمین باید به سرعت توسط لوکادیا جذب شود.

این کارشناس و روزنامه نگار هلندی درباره اصرار خود برای جذب لوکادیا گفت: او در امان به دنیا آمد، در دوران کودکی در بارگرز به دنیا آمد و بعدها در باشگاه های زیادی از جمله آیندهوون، هوفنهایم، آمریکا و اخیرا در ایران بازی کرد. او می تواند قدرت تهاجمی مورد نیاز را به امان بدهد.

تن ناپلی اضافه کرد: او با وجود اینکه هنوز 30 ساله نشده یک گلزن است. به طور خلاصه، من فکر می کنم لوکادیا یک خرید مطمئن کامل است. این تیم فوتبال بازی می کند اما گل زدن مهم است. امان می تواند از قدرت گلزنی این بازیکن به خوبی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید