ملکه و پادشاهان پیر چه شکلی بودند؟/عکس

به گزارش Live Science، متخصصان و کارشناسان با استفاده از بقایای باقی مانده از افراد گذشته، صورت خود را بازسازی کرده اند. برخی از این افراد عوام بودند و برخی دیگر به خانواده های اصیل و سلطنتی یا حتی پادشاهان و ملکه ها تعلق داشتند.

در اینجا برخی از چهره های بازسازی شده آورده شده است:

کشف نئاندرتال در جبل طارق

ملکه و پادشاهان پیر چه شکلی بودند؟/عکس

این تصویر سورئال ما را به 40000 سال پیش می برد. در این عکس چهره یک زن جوان نئاندرتال را می بینید که گمان می رود یکی از اولین افرادی است که در جبل الطارق زندگی می کند. این زن 20 ساله با کودک کوچکی که روی سینه اش خوابیده بود به خاک سپرده شد.کارشناسان معتقدند این زن در دوران نوسنگی هنگام زایمان فوت کرده است.

چهره یک زن 5000 ساله

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

اسکلت این زن در انگلستان کشف شد. باستان شناسان بر این باورند که این زن حدود 5500 سال پیش می زیسته و در هنگام زایمان مرده است. این زن 1.45 سانتی متر قد داشت که حتی برای یک زن نوسنگی کوتاه قد به حساب می آید. باستان شناسان آن را همراه با یک طلسم فرخنده پیدا کردند.

اوزی، مرد یخی

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

کوهنوردان بقایای این مرد را در کوه های آلپ اتریش در مرز اتریش و ایتالیا پیدا کردند. او بین سال های 3350 تا 3100 قبل از میلاد می زیست. و در 46 سالگی درگذشت که برای یک مرد عصر مس عمر طولانی محسوب می شود.

پادشاه هنری هفتم

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

این تصویر بسیار طبیعی که توسط مت رافری، متخصص گرافیک طراحی شده است، چهره هنری هفتم، پادشاه انگلستان است که در 21 آوریل 1509 درگذشت، این متخصص با استفاده از ماسک مرگ خود، چهره پادشاه انگلستان را بازسازی کرد.

هیلدا خوانده

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

اعتقاد بر این است که “هیلدا” یکی از قدیمی ترین “درویدها” (عضو طبقه تحصیل کرده و حرفه ای در میان سلت های عصر آهن) اسکاتلند است که در عصر آهن زندگی می کرد و بین سال های 55 قبل از میلاد تا 400 پس از میلاد درگذشت.

باستان شناسان جمجمه بدون دندان و بقایای این زن را در سواحل اسکاتلند کشف کردند. بازسازی مومی صورت او حتی خطوط ظریف این زن را به تصویر می کشید.

پادشاه “ریچارد سوم”.

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

این بازسازی چهره «ریچارد سوم» چهره دوستانه تری از پادشاه را نشان می دهد، علی رغم تصویری که «ویلیام شکسپیر» از او ساخته است. استخوان های «ریچارد سوم» در زیر یک پارکینگ در انگلیس پیدا شد. باستان شناسان معتقدند که او در سال 1485 پس از میلاد درگذشت.

ملکه تمدن

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

جمجمه ملکه تمدن “وری” که حدود 1200 سال پیش می زیسته به همراه آثار تاریخی مجلل در یک هرم باستانی واقع در کشور “پرو” کشف شد. این ملکه در اتاقی جداگانه به خاک سپرده شد و 58 زن نجیب دیگر در قسمت های دیگر آرامگاه به خاک سپرده شدند. این افراد متعلق به تمدن «وری» بودند که بین سال های 700 تا 1000 میلادی در این مکان شکل گرفت.

چهره یک مرد پارینه سنگی بی ادب

ملکه ها و پادشاهان قدیمی چگونه بودند؟

در دوران پارینه سنگی زبری، در حدود 40000 تا 10000 سال پیش، گروهی از افراد خردمند به نام “کرومانیون” در اروپا ساکن شدند. این تصویر بر اساس زنده ماندن یکی از این افراد در فرانسه است. با این حال، باستان شناسان بر این باورند که این دسته از مردم در این دوره از تاریخ در جنوب انگلستان نیز زندگی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید