علت اختلال معیشتی عدم پیروی از آموزه های انقلابی و اسلامی است/پدر و پسر پهلوی تنها پادشاهان منصوب از سوی بیگانگان در ایران هستند.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805677

کاسم حبیب زاده گفت: با رزمایش انقلابی در عرصه های دفاعی، علمی، بهداشتی و پزشکی به موفقیت های بزرگی دست یافتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج در گفتگو با راه آرمان؛ وی گفت: مقایسه اقدامات انجام شده پس از انقلاب با اقدامات انجام شده در دوره تاگوت چندان موثر نیست، اما مقایسه پیشرفت ایران در ابعاد مختلف با کشورهای توسعه یافته موثرتر است.

وی افزود: یکی از سخت ترین وجوه تهذیب و تبیین، حوزه معاش است. باید بپذیریم کسانی که با ادبیات سنگین به مشکلات معیشتی اعتراض می کنند، حق دارند. اما علت مشکلات معیشتی امروزی و راه حل آنها قابل بحث است.

معاون سیاسی سازمان بسیج ادامه داد: عده ای علت را مشکلات معیشتی انقلاب و تصمیم به انحراف از آموزه های انقلاب اسلامی می دانند که این کاملا اشتباه است چرا که ما در دفاع، علم، سلامت همین آموزه های انقلابی را داریم. و … توفیقات بزرگی به دست آورده ایم اما در حوزه اقتصادی گاه با اندیشه های التقاطی اسلامی – لیبرال عمل کرده ایم که علت اخلال در معیشت مردم معمولاً عدم رعایت آموزه های انقلابی و اسلامی است.

حبیب زاده گفت: یکی از محورهای موثر مقایسه نوع حکومت ولی فقیه و ائمه انقلاب با محمدرضا پهلوی است. این مقایسه شامل سبک زندگی، نوع مدیریت، شجاعت و اخلاق و … است.

وی گفت: هسته مرکزی روشنگری، معرفی کامل و هوشمندانه دشمن است; آمریکا و انگلیس و پدر و پسر پهلوی و جنایات آنها علیه ملت ایران و حتی دزدی های خاندان پهلوی باید به خوبی نشان داده شود. به عبارت دیگر، اگر معلوم شود که تنها پادشاهان ایران که به عنوان خارجی منصوب شده اند، فرزندان و پدران پهلوی هستند و به میل منصوبان عمل کرده اند، روشنگری آسان تر از سایرین خواهد بود. موارد . .

معاون سیاسی سازمان بسیج ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، فلسفه کارمندان کشور خدمت به مردم است و ارتباط مستمر کارکنان با مردم لازمه فلسفه فوق است. این امر مساجد و پایگاه های فعال را برای مردم به ارمغان آورد و زمینه را برای پاسخگویی به مردم در مسائل مختلف فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید نقش و تاثیر حضور مردم در ارتقای توان ملی کشور برای حل سریعتر مشکلات تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید