فرمانده بسیج: تنها 4 کشور در دنیا تحت سلطه نیستند و از سیاست های دیگر کشورها پیروی نمی کنند: چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی. اگرچه ما آمریکا را به عنوان طرف لابی صهیونیستی می بینیم

فرمانده بسیج: تنها 4 کشور در دنیا تحت سلطه نیستند و از سیاست های دیگر کشورها پیروی نمی کنند: چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی.  اگرچه ما آمریکا را به عنوان طرف لابی صهیونیستی می بینیم

روز جدید سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگرچه آمریکا را به عنوان کشوری در لابی صهیونیستی می بینیم، اما در دنیا تنها چهار کشور چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی هستند که تحت سلطه نیستند. و پیروی از سیاست های کشورهای دیگر و به همین دلیل آمریکایی ها عربستان سعودی را گاو نقدی می نامند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کشور با دو بحران کم آبی و جمعیتی مواجه هستیم که باید با جلسات عالی حل شود.

سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه مجمع عالی بسیج استان گلستان به بررسی کارکرد مجامع نخبگان انقلابی و بسیج استان گلستان برای همفکری و مشارکت فکری و پژوهشی برای حل مشکلات پرداخت که در این زمینه وارد شوید. برای حل آن .

وی تصریح کرد: ظرفیت های زیادی در کشور وجود دارد که می توان از آنها در حل مشکلات به خوبی استفاده کرد و باید منابع را با دقت برای رفع آنها تخصیص دهیم.

سلیمانی به توانمندی‌های ایران اشاره کرد و گفت: ایران در علم و فناوری، پیشرفت‌های بهداشتی و پزشکی، مهندسی، صنایع نانوفضا، غنی‌سازی هسته‌ای برای استفاده صلح‌آمیز، توسعه زیرساخت‌های مختلف انرژی و فناوری در غرب آسیا رتبه اول و در جهان پانزدهم است. ارتباطات، سدها و جاده ها هستند که همه اینها به برکت دستان توانمند جوانان کشور میسر شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران با تجربه فراوان قدم اول را برداشته و وارد گام دوم شده است و به امید موفقیت و پیروزی امیدواریم بتوانیم به اهداف مردم انقلابی برسیم. که باید به تمدن نوین اسلامی برسد.

سلیمانی تصریح کرد: شرط پیروزی در گام دوم حضور متشکل و منضبط مردم است، مقام معظم رهبری اتخاذ رویکرد تحول آفرین با ایجاد حرکت اجتماعی با مدیران جوان را شرط موفقیت می دانند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای رتبه اول علمی در غرب آسیا و پانزدهمین رتبه در جهان در حوزه علم و فناوری است که قابل توجه است. پیشرفت ما و ملت ایران قابل مقایسه با دوران قبل از طاغوت نیست و از زمین تا آسمان فاصله دارد.

وی شرط پیروزی در گام دوم انقلاب را حضور متشکل و منضبط مردم برای تشکیل یک حرکت عمومی و جریان همه جانبه با پیشگامی جوانان عنوان کرد و افزود: نظم جدیدی در حال شکل گیری است و ایران اسلامی در حال شکل گیری است. رهبر کشورهای منطقه در این نظم نوین جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امید آفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین باید سرلوحه همه فعالیت های ما باشد و اگر از این توانایی ها به صورت توسعه ای و هدفمند استفاده شود می تواند امید را افزایش دهد. در میان مردم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در این دیدار گفت: هدف مجمع عالی بسیج رشد و تعالی استان گلستان است و رمز پیشرفت استان گلستان وحدت مسئولان و مردم در همه جا است. زمینه های.

سردار علی مالک شاهکوهی تصریح کرد: بسیج فقط یک سازمان نظامی نیست بلکه یک اندیشه و آرمان الهی است و ما با الگوگیری از نهضت سرخ عاشورا در عرصه های سخت جامعه خط شکن هستیم و این مشکل را مدیون امام راحل هستیم. ره) به عنوان مؤسس و مؤسس شجره طیبه بسیج شده ایم.

وی افزود: هدف مجمع عالی بسیج، رشد و تعالی استان در عرصه های مختلف است و وحدت مسئولان و مردم در همه عرصه ها را رمز پیشرفت استان می داند.

ملک شاهکوهی همچنین گفت: مجمع عالی بسیج مشکلات استان را در کارگروه های تخصصی برشمرد تا راهکارهای تخصصی مشکلات شناسایی شده را پیگیری و برای رفع آنها برنامه ریزی کند.

فرمانده ارتش نینوا تاکید کرد: هر زمان که تفکر و گفتمان جهادی بسیج را روی میز گذاشتیم، مشکلات حل و پیوند سوالات باز حل شد، اما هر جا صرفا به دستور عمل کردیم نه فقیه، کارها تبدیل شد. مختل.”

تلاش دشمن این است که علم و فناوری را در ایران اسلامی متوقف کند

همچنین سردار غلامرضا سلیمانی امروز در همایش نخبگان علمی جهاد دانشگاهی گلستان با موضوع مبارزه با استکبار اظهار داشت: گفتمان غرب رو به زوال است و در نظم نوین جهانی آن گفتمان انقلاب اسلامی است. در راه کمال است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: امسال 22 آبان و راهپیمایی روز علیه استکبار جلوه خاصی دارد چرا که شاهد شکست توطئه آمریکایی و صهیونیستی در کشور هستیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: طبق اظهارات اسرائیلی‌ها، رژیم صهیونیستی در حال جنگ علمی با ایران است، یکی از تلاش‌های دشمنان این است که علم و فناوری را در ایران متوقف کنند و اگر امروز دانشگاه‌های ما تحت تعقیب هستند، برای همین است. .

وی افزود: اگرچه آمریکا را به عنوان کشوری در لابی صهیونیستی می بینیم، اما در دنیا تنها چهار کشور چین، آمریکا، روسیه و ایران اسلامی هستند که تحت سلطه نیستند و از سیاست های دیگر کشورها تبعیت می کنند و آن هم چرا آمریکایی ها با عربستان سعودی مانند گاو شیرده رفتار می کنند؟

این مقام مسئول تصریح کرد: بخشی از اهداف توطئه های اخیر هدف قرار دادن نهاد علمی کشور بوده و این گزارش ها پیش از این به وزارت علوم تحویل داده شده است و جان باختن این بانوی جوان دشمن را بر آن داشته تا از ظرفیت رسانه ها برای شکار استفاده کند. در مورد احساسات جوانان و سوء استفاده از آنها.

سلیمانی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر را جنگ هیبریدی جدیدی دانست که در هیچ کشوری اتفاق نیفتاده است و افزود: اگرچه در کشور شاهد مشکلاتی هستیم و شاهد مشکلات اقتصادی نیز هستیم، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اقتصاد کشور رو به رشد است. .

وی گفت: دولت در یک سال اخیر دستاوردهای زیادی داشته و آمریکایی ها بی ثباتی در کشور را با خشونت و هرج و مرج در دستور کار قرار داده اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز در این همایش گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای در تلاش است تا بر مهمترین نهادهای آموزشی کشور یعنی مدارس و دانشگاه ها نفوذ کند.

کیخواه تصریح کرد: در نظام آموزشی باید به زندگی خوب و در مقابل این جریان تفکر شیطانی که می خواهد انسان را به زیر بکشد برسیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان ادامه داد: دشمن همه ابزارها را به میدان آورده و درصدد تغییر دانش مردم است و به همین دلیل مقام معظم رهبری وظیفه ای را بر دوش ما گذاشته اند و آن جهاد تبیین است.

کیخواه بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای در تلاش است تا مهمترین نهادهای آموزشی کشور یعنی مدارس و دانشگاه ها را تحت تأثیر قرار دهد و ما باید در این راستا تلاش کنیم و اجازه ندهیم جوانان ما در دام استکبار بیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید