آمریکایی ها بدون اجازه لابی صهیونیستی آب نمی نوشند


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895445

کارشناس مسائل بین الملل گفت: سیاست خصمانه آمریکایی ها علیه ایران تغییر نمی کند و هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات بدون اجازه صهیونیست ها آب نخواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر علیان نژاد کارشناس حوزه بین الملل در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با بیان اینکه جمهوری خواهان و دموکرات ها سیاست یکسان و خصمانه علیه ایران دارند، اظهار داشت: برخی از افراد داخل (عمدتا اصلاح طلبان) در زمان انتخابات آمریکا فکر می کردند که وقتی دموکرات ها روی کار آمد ایران نان و نان می آید اما این کوته فکران نمی دانستند که سیاست خصمانه آمریکایی ها علیه ایران تغییر نمی کند و هر دو کشور بدون اجازه صهیونیست ها آب نخواهند خورد.

وی افزود: احزاب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا تفاوت اساسی با یکدیگر ندارند و هر دو در صدد نابودی انقلاب اسلامی هستند و حتی برای دشمنی با ایران اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

این کارشناس حوزه بین الملل گفت: دشمنی آمریکا با ایران سابقه طولانی دارد و نمی توان این دشمنی ها را در چند سطر بیان کرد بلکه باید چندین کتاب قطور در این باره نوشت، برخی اصلاح طلبان که تفکر غربی دارند بدانند. ، که دموکرات ها از جمهوری خواهان بدتر هستند و جمهوری خواهان بدتر. آنها دموکرات هستند.

علیان نژاد در پاسخ به این سوال که مهم ترین تفاوت تفکر جمهوری خواهان آمریکا و دموکرات ها چیست؟ وی پیشنهاد کرد: شاید مهمترین تفاوت آنها در نحوه انجام خصومت علیه ایران باشد وگرنه این دو حزب و رهبران آنها زیر نظر لابی صهیونیستی هستند و با هماهنگی این لابی به اهداف خود می رسند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با ده ها کلاهک هسته ای بزرگترین تسلیحات هسته ای جهان را در اختیار دارد اما دولت های اروپایی به این موضوع اعتراضی ندارند زیرا لابی صهیونیستی سیاست های لازم را به آمریکایی ها دیکته می کند و شورای امنیت نیز آلوده به سیاست است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید