آتش زدن قرآن در غرب نماد ضد دینی است/ بازگشت این اقدام بی شرمانه به لابی رژیم صهیونیستی


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823301

احمدعلی مقدم با اشاره به اقدامات توهین آمیز رهبر یک فرقه تندرو سوئدی علیه قرآن کریم گفت: رژیم صهیونیستی اما پیروزی به زودی نصیب مسلمانان فلسطین و یمن خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص اقدام توهین آمیز رهبر فرقه افراطی سوئد به قرآن کریم در محکومیت این اقدام زشت گفت: غرب همواره سیاست های ضد اسلامی و ضد دینی خود را حفظ کرده و چهره های جدیدی از این دشمنی دیرینه نشان داده است. هر روز ظهور می کنند.» اما چنین جسارتی مهر تأییدی بر حقانیت مسلمانان و کتاب مقدس آنهاست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان با تاکید بر اینکه صدای حقانیت اسلام همیشه در دنیا می پیچد و این اقدامات غیراخلاقی و غیراخلاقی و مغایر با قوانین بین المللی تاثیری در توقف این روند ندارد، افزود: غرب مکار. هر روز با این ریاکاری روبرو شوید و حمایت نخست وزیر سوئد و پلیس حامی این دیوانه زیر سوال است. اما اعتراض به حقوق مسلمانان را محکوم می کنند، لذا این اقدامات با هدف به حاشیه راندن حوادث فلسطین و راهپیمایی روز قدس است و به نظر می رسد این توطئه در حال بازگشت به لابی رژیم صهیونیستی است، اما به زودی مسلمانان فلسطین و یمن خواهان پیروزی است.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام اولین اتفاق در غرب نیست و دشمن از اسلام برای رسیدن به آن شکست می خورد. اهداف نامشروع آن، توجیه آزادی بیان و دموکراسی عمل، توطئه و توهین است، اما دشمنان اسلام باید بدانند که اهانت به مقدسات مسلمانان نه تنها از حقانیت آنان نمی کاهد، بلکه حقیقت این دین را آشکار می کند. بسیار واضح تر از قبل، از سوی دیگر، مسلمانان به آرامی با شیاطین غرب بسیار قدرتمندتر از گذشته می جنگند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه این اقدام مفتضحانه نتیجه آزادی بیان و عمل در غرب بوده است، گفت: توهین بی شرمانه و به دور از انسانیت به رهبر یک حزب سیاسی راست افراطی و نژادپرست مورد حمایت غرب و دولت سوئد. و پلیس هم چیز جدیدی نیست، مثل توهین های سلمان رشدی، شارلی ابدو و رئیس جمهور فرانسه، این نشان دهنده حماقت و نادانی دشمنان اسلام است که باز هم چهره واقعی دین ستیزان غربی را نشان می دهد که سابقه دیرینه دارند. دشمنی با اسلام و جامعه مسلمین

مقدم تصریح کرد: اهانت به حرم دو میلیارد مسلمان به بهانه آزادی بیان، آزاد و بدون عیب است و آزادی بیان جرم نیست. چرا تحقیقات و شبهات هولوکاست جرم است و منجر به شکنجه می شود؟ و هیچ کس حق ندارد در این موضوع شرم آور صحبت و تحقیق کند. لذا دشمنان اسلام و مسلمین از ترس گسترش اسلام در بین جوامع مختلف سعی در کاهش محبوبیت و جذابیت دین مبین اسلام در بین بشریت با این اقدامات شنیع دارند، بلکه نه تنها محبوبیت جهانی اسلام را در پی نداشته است. کاسته شد و دشمن ضعف و ناامیدی آنان را در برابر مسلمانان کاهش داد.

وی گفت: «چون جمعیت مسلمانان در بسیاری از کشورهای جهان اکثریت هستند. از این رو دشمنان اسلام به ویژه آمریکای خبیث و اسرائیل با هتک حرمت و حمایت از خشونت علیه مسلمانان سعی در توقف و انحراف جریان اسلام و تغییر چهره اسلام در جوامع بشری و بنا به فرمایشات حضرت آیت الله العظمی امام(ره) دارند. خامنه‌ای، صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری دلیل این دشمنی‌ها هستند.»

مقدم گفت: اگرچه این گونه اقدامات شنیع احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند و نفرت و انزجار را نسبت به رهبران غربی برمی انگیزد، اما در حقیقت زمینه جهانی شدن حکومت اسلامی و حاکمیت قرآن در دست دشمنان نادان را تسریع می کند. از اسلام.”

در نهایت دبیر ستاد امام خمینی (ره) و رهبری استان کرمان گفت: اهانت ها هیچ اثری نداشته و عاملی برای رشد اسلام و اسلام گرایی در جوامع غربی شده است و جوامع و تشکل های اسلامی با این تهاجمات جایگاه و جایگاهی خواهند داشت. و اقدامات ضد دینی در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن; مواضع روشن بگیرید و نتیجه بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید