مل گیبسون جادوگر را تعقیب می کند

ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781899

بازیگر و کارگردان مشهور آمریکایی فیلمی خانوادگی درباره یافتن جادوگری برای ایفای نقش یک کارآگاه بازی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مل گیبسون در یک پروژه خانوادگی و ماجراجویی جدید به نام «پسران تابستانی» که توسط کورنلیوس اولیانو و برایان شولتز از «پاناتز» نوشته شده است، شرکت خواهد کرد.

میسون تیمز در فیلم «تلفن سیاه» در مقابل گیبسون بازی خواهد کرد و دیوید هنری کارگردانی «این سال سلمان است» را بر عهده خواهد داشت.

کارگردان در بیانیه‌ای گفت: «از لحاظ تاریخی، داستان‌های فانتزی کودکان از هیولاها برای ارائه عمیق‌ترین ترس‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که مردم را قادر می‌سازد بر آن‌ها غلبه کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما به داستان هایی نیاز داریم که بتوانند در مواجهه با تاریکی جسارت را القا کنند.

وی افزود: «پسرهای تابستانی» بازگشتی به داستانی است که از جادو و نوستالژی کودکان به عنوان شخصیت هایش در برابر هیولاهای قدیمی و جدید استفاده می کند.

داستان فیلم از این قرار است که بهترین دوست پسری به طور مرموزی از بازی تمز ربوده می شود و به این ترتیب پسر مشکوک می شود که یک نیروی ماوراء طبیعی پشت داستان وجود دارد. او از یک کارآگاه با بازی گیبسون کمک می گیرد و به زودی متوجه می شوند که در حال تعقیب جادوگری هستند که اخیراً به جزیره آنها سفر کرده است.

فیلمبرداری این فیلم قرار است در ماه دسامبر در ویلمینگتون، کارولینای شمالی آغاز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید