منبع مالی برای پرداخت مطالبات استراماچونی تهیه کردیم/ 150 میلیارد تومان از بورس برداشت کردیم.


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919142

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نظر مالی مشکلی نداریم فقط نوع و مدیریت هر فرد از نظر منابع مالی متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتقاد از هزینه های آبی پوشان گفت: از آنجایی که امسال کمی از آقای فتح الله زاده بزرگتر بودیم، می توانم بگویم مشکل مالی نداریم. به طور کلی فقط نوع و رویکرد مدیریتی هر فرد از نظر منابع مالی متفاوت است. هم آقای آجورلو و هم آقای فتح الله زاده برای منافع باشگاه کار می کنند اما ممکن است روش های متفاوتی داشته باشند.

وی درباره برداشت مازاد مبلغ از صرافی گفت: صرافی مبلغی به ما داد. مقداری از پول در رای قاضی قرار گرفت و هیچ دخالتی نداشتیم و از حساب باشگاه کسر شد. آنها تجدید نظر کردند و محکومیت داشتند. این منشأ مشکلات بود. آقای قربان زاده خیلی کمک کرد و نقاط تاریکی که به وجود آمد را برطرف کرد. در همه شرایط، تمام پولی که آقای آجورلو برای خودش آورده، به غیر از پول مبادله، توسط باشگاه خرج شده و مدارک موجود بوده است.

مومنی در ادامه تاکید کرد: تمام هزینه های باشگاه استقلال با مجوز و مستندات انجام شده اما 50 میلیارد به اضافه 100 میلیارد قبلی و با مجوز کمیته هزینه صرف بدهی هایی شده که قضاوت آنها از قبل اعلام شده است. یک ماه قبل از ایجاد گروه ضربت، این پول خرج شد و هیچ دخالتی در آن نداشتیم. چون آقای قربان زاده گفتند 100 میلیارد به ما اجازه دادند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برای صد میلیاردی که مجوز داده اند. مشکل پولی بود که با حکم قضایی از باشگاه گرفته شد، بعد از توضیحات ما قبول کردند. این مبلغ حدود 50 میلیارد تومان بود. اسناد نیز موجود است. این مبلغ صرف آن قسمت از سفارش هایی شد که دوستان بدون اطلاع ما از حساب برداشت کردند.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی به آندره آ استراماهونی گفت: با تلاش فتح الله زاده پول استراماهونی و محیبی را گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید