منتظر درخشش علیرضا جهانبخش باشید

منتظر درخشش علیرضا جهانبخش باشید

به گزارش تلگراف، فاینورد که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، قرار است این هفته به مصاف آلکمار برود. بازیکن ایزانی در زمان حضور در آلکمار و بهترین گلزن لیگ هلند روزهای درخشان و خوبی را پشت سر گذاشت و حالا باید به مصاف تیم سابقش برود.
علیرضا جهانبخش درباره این دیدار گفت: به هر حال این بازی برای من یک بازی خاص است، واقعاً منتظر این دیدار هستم. من در تیم آلکمار افراد مشهوری را می بینم و روزهای خوبی را در آنجا سپری کردم، بازی با تیم های سابقم برای من همیشه خاص است، اکنون به عنوان بازیکن فاینورد شناخته شده ام و می خواهیم بهترین نتیجه را برای تیم خود داشته باشیم. ما در مسیر درستی هستیم و امیدوارم ادامه دهیم.

جهانبخش پس از حضور در برایتون تصمیم گرفت به فوتبال هلند بازگردد و این بار شاگردان فاینورد گفتند: او در این دیدار گفت: بود برای من خوب بود که باشگاه بزرگی مثل فاینورد علاقه مند به جذب من بود. با چند نفر در مورد شهر، باشگاه و مربی صحبت کردم و بعد تصمیم گرفتم به فاینورد بیایم. پیشنهادهای دیگری از هلند و خارج از هلند داشتم اما همیشه با مربی در ارتباط بودم. او برنامه هایش را به من گفت و من از آن خوشم آمد.

جهانبخش اعتراف کرد که در فاینورد هنوز به بهترین فرم خود نرسیده است. او گفت: من فقط سعی می کنم آرام باشم و کارهای احمقانه انجام ندهم. من تجربه کافی برای انجام این کار را دارم. من به کار خود ادامه می دهم و می دانم که ویژگی هایی دارم و می توانم به تیم کمک کنم. گاهی اوقات همه چیز آنطور که من می خواهم پیش نمی رود، اما مهم ترین چیز این است که ناامید نشویم. راستش من هیچ فشار خارجی احساس نمی کنم. من در خانه زیاد فوتبال نمی بینم و واکنش های مردم را در شبکه های اجتماعی دنبال نمی کنم. وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، همه خوشحال می‌شوند، اما وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، همه واکنش‌های ناامیدانه‌ای نشان می‌دهند. بنابراین سعی می کنم به واکنش ها توجه نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید