منصوریان: قسم حضرت عباس یا دم خروس تو را قبول دارم

وی ادامه داد: خوشحالم که تیمم لیگ را با قدرت تمام کرد. شایستگی فولاد در جدول رده بندی هفتم نیست. می دانم این تیم قبل از شروع سال برای کسب سهمیه بسته شده بود. می دانم که دوستانم قبل از من زحمت کشیدند و بقیه به گردن من افتادند. ما بسیار خوش شانس هستیم که در یک مجموعه خوب با امکانات فولادی هستیم. خسته نباشید می گویم و از تیم پزشکی، تیم ماساژ، دکتر مرادی، تیم زایمان و کادر روزنامه آقای ابراهیمی، احیایی و گروه عکاسان تشکر می کنم. از اعضای هیئت مدیره هم تشکر می کنم.»

در ادامه منصوریان گفت: نزدیک به 10 بازی اینجا بودم. در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و موفق شدیم فعالیت های خوبی انجام دهیم و از بچه ها تشکر می کنم. اگر اصولی به فوتبال نگاه کنیم، هفتمین نتیجه را داریم و به هیچ وجه نمی توانیم بالاتر از آن باشیم. در طول بازی بچه ها زحمت کشیدند اما از دو چیز غافل شدند. بعد از 2 بر صفر می توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم. بعد از بازی در رختکن به بچه ها گفتم که خدا و بعد فوتبال به شما درس بزرگی داد. 2-0 بدترین نتیجه است. شما می توانید 1-0 برنامه ریزی کنید اما نه 2-0 زیرا باید سخت بازی کنید.

گفت: هر چه خواستیم انجام دادیم. از ابتدای نیمه اول حریف عقب افتاد. آنها حتی باعث وقفه بازی شده اند و ما ناراحت نیستیم. ما مسیری را دنبال می کنیم و در سال پر تنش آینده آن را دنبال خواهیم کرد. بعد از 2-2 موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. از تک تک بچه ها تشکر کردم. دوستان خبرنگار بدانید که فولاد با قیمت بالایی وارد مسابقات شد، البته نه در مقایسه با سه تیم برتر استقلال، پرسپولیس و سپاهان. فکر نمی کنم هیچ مربی به تنهایی به کوره رفت. چون افتخار می کنم که پدرم کار را شروع کرد و به عنوان رئیس تمام کرد. رفتم و این را به بچه ها گفتم. گروه فولاد و سهامداران سخت کار می کنند. این تیم از نظر نتیجه مایه افتخار خوزستان و چهارمین تیم کشور است.

منصوریان همچنین گفت: دست هوادارانمان را که در سمت راست مقابلم هستند و پشت سرم را می بوسم. کسانی که با بنر سمت چپ می آیند طرفدار نیستند و من آنها را طرفدار فولاد نمی دانم. اگر آنها طرفدار فولاد هستند، می دانند که در روز مسابقه هیچ مشکلی برای تیم آلومینیوم ایجاد نمی کنند. اگر با من مشکلی دارند، بگذار فصل تمام شود، برو با باشگاه صحبت کن. یه بنر دارن که قدیمیه لااقل عوضش کن کثیف هم بود. شما یک بنر حمل می کنید، پنجاه نفر در یک گوشه، سپس نمایندگان شما برای تمرین می آیند و با من سلفی می گیرند.

سرمربی فولاد تصریح کرد: با کمال احترام قسم حضرت آبستان یا دم خورستان را باور کنیم. جلوی چپ آرام آرام به سمت چپ می رفتند و احساس می کنم مرکزی می خواست لشکرشان را جدا کند. صورت هایی که دستانشان را می بوسم از فولاد بود. آنهایی که می آیند من را در خیابان می بینند. اما کسانی که در آن گوشه می نشینند باید همان جا بمانند. نه فقط من، بیا ببین در رختکن درباره تو چه می گویند. من مهم نیست که بازیکنانم از شما دفاع کنند. بازیکنان من شما را خیلی دست کم می گیرند. کلکسیون من، لوازم من، پزشکانم و بقیه شما را اصلا نمی بینند. به خاطر پدرم، شما فقط پنجاه سال دارید، ما در یک استادیوم 120 هزار نفری تمرین کردیم. بعد شما می گویید ما فولادیم، من نمی دانم کدام فولاد، اما اینجا فولاد دیگری به جز فولاد جدید وجود دارد. اگر بخواهید این فولاد را تبلیغ کنید، اشتباه می کند. اگر رهبران آدرس را به او بدهند، ممکن است اشتباه کنند.

وی ادامه داد: چقدر هر بار اعتماد به نفس دارند. بنر آوردند. دفعه بعد بنر را بشور کثیف است با شعار مربی خارجی مربی خارجی بیا اینجا. میدونم پشتش چیه در هر صورت همه هوادارانی که این تیم را دوست دارند امروز از بقیه جدا شدند. من منصوریان این رکورد را از سال 1370 دارم و در مقابل آقایان سیاوش بختیاری زاده، کروش، هادریان، علی فرتوت و برادران سه لفته و… هستم.

سرمربی فولاد گفت: می خواهم به کسانی که این گوشه نشسته اند بگویم بچه های ما شما را قبول ندارند، نه فقط منصوریان. بیا ببین در موردت چی میگن در گوش هایت حلقه بزن، فولاد اینور است. ما هم می دانیم که آنها برای آلومینیوم بودند، دفعه قبل نساجی بودند و قبل از آن پیکان و ملوان و… از ما متنفرند. اگر در مورد تقابل صحبت می کنید، من معتمد آنها هستم و برای آنها می جنگم. من افتخار می کنم که برای آنها می جنگم. دیروز هم بعد از ذوب آچان اولین باشگاهی بود که یک پیراهن زیبا به ما داد و به ما افتخار کرد و پشتش 10 منصوریان نوشت. اینها طرفداران واقعی فولاد هستند که تعدادی از آنها نیز در اینجا حضور دارند. اینها تاج ها هستند. برخی از هواداران حریف در آن گوشه نشسته اند، برخی از آن گوشه اکنون یک بنر حمل می کنند. آنها واقعا نمی توانند به تیم ضربه بزنند. من از نظر روانشناسی تیمم را هدایت می کنم، زیرا این رشته تحصیلی من است، به گونه ای که آنها را به عنوان دشمنان خود در پشت عینک خود می بینند.”

منصوریان در پایان درباره ماندن صنعت نفت آبادان در لیگ گفت: در دوران مربیگری من واقعاً نتیجه صنعت را پرسیدم. خوزستان واقعاً سه سهمیه خسارت ندارد. در آزمون 13 ساله ما 2500 نفر آمدند و آزمون دادند. در هر رده 2000 نفر می آیند و اگر از هر دسته 20 بازیکن خوب بگیریم می شود 60. این گنجینه فوتبال ایران است، بعد بوشهر و بعد نوار شمالی کشورمان. خدا را شکر که صنعت نفت عزیز با عبدالله ویسی به نتیجه رسید. کسی که همین جا صدمه دیده بازی کرد و خوشحالم چون حیف شد آبادان و خوزستان به خنده افتادند. مردم خوزستان مهمان نواز و مهربان هستند. وقتی ما را در خیابان می بینند، به زور می خواهند ما را به خانه ببرند و یک گوزن به ما بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید