منطقه کویر نبندان میزبان پرچم مطهر رضوی بود


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854908

با حضور خادمان رضوی در شهرستان مرزی نبندان دل های مردم به آستان پربرکت امام هشتم شیعیان گره خورد و عاشقان اهل بیت پرچم متبرک حرم رضوی را متبرک کردند و روح خود را به عطر ابی معطر کردند. امام هشتم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانهمزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) کاروانی در سایه خورشید وارد شهر نبندان شد و این شهر را به عطر و بوی رضوی معطر کرد.

مردم امام رضایی استان نبندان با حضور و استقبال باشکوه خود بار دیگر عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) به ویژه ائمه مهربان نشان دادند.

کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه، فرماندار و ماموران نظامی و انتظامی شهرستان قرار گرفتند که با سعادت خاص امام هشتم همراه بود.

یکی از کارمندان حرم رضوی با نوای دلنشین خود دل حاضران را برانگیخت و با مداحی امام رضا (ع) دل عاشقان منطقه کویری نهبندان را راهی مشهد الرضا کرد.

در پایان کارکنان حرم رضوی نمک و نبات و عروسک و لوح و لوح «من رضایی دارم» را به کودکان تا ۷ سال اهدا کردند.

سپس خدام حرم رضوی با خانواده شهید محمدرضا بناوی دیدار و تسلیت گفت. این شهید بزرگوار در سال 1352 در شهرستان چابهار توسط اشرار به شهادت رسید.

همچنین پیش از این حرم رضوی با امام جمعه نبندان دیدار و از روستاهای طارق و رایک این شهرستان بازدید و در نماز جمعه شهرستان شوسف شرکت کرد.

امام جمعه نبندان گفت: شور و نشاط ولایت امام رضا(ع) به ایران و جوامع اسلامی سرایت کرده است.

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی افزود: صلوات و دعوت به اهل بیت(ع) مبنای قرآنی و اعتقادی دارد و صد در صد پرچم متبرک گنبد متبرک حرم مطهر رضوی آثار خود را دارد.

حجت الاسلام یاوری مبلغ کاروان زیر سایه خورشید افزود: بدون معنویت نمی توان زندگی کرد و بودن با ائمه اطهار(ع) عزت و توفیق الهی است و باید شعائر دین پیامبر(ص) را رعایت کنیم. ص) و اهل بیت (ع) زنده اند».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید