من به دریافت ویزای آمریکا خوشبین نیستم

زمان: 08:12
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785573

هیچ روادیدی برای رئیس کنفدراسیون آسیا و تیم های ایران، عراق و لبنان صادر نشده است.

مسابقات جهانی تنیس روی میز در آمریکا برگزار می شود اما هنوز برای اعضای تیم ایران ویزا صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات جهانی تنیس روی میز اولین روزهای آذرماه در شهر هیوستون آمریکا برگزار می شود. تنیس روی میز ایران با 3 نماینده در این رقابت ها حضور خواهد داشت. نمایندگان بخش برادران عالمیان و در قسمت انفرادی که با 128 رقیب دنبال می شود نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی هستند که به مصاف حریفان خود می روند.

چند روز مانده به شروع این رقابت ها هنوز روادید تیم ایران صادر نشده و از این رو حضور تنیس روی میز ایران در این رقابت ها جای سوال دارد.

مهرداد علیگرداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره عدم صدور روادید جام جهانی آمریکا گفت: متاسفانه هنوز روادید برای اعضای تیم ایران صادر نشده است و به دریافت ویزا خوشبین نیستم. این نوعی بی احترامی است.»

رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود: البته آمریکایی ها برای تعداد قابل توجهی از آنها روادید صادر نکرده اند و رفتارهای غیر محترمانه آنها محدود به ایران نیست. تاکنون برای خلیل المهندی، رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، لبنان و عراق ویزا صادر نشده است.

علیکرداشی افزود: به دلیل این مشکلات در رای دادن به میزبان در سال 2019 به خاطر منافع کشورمان بین سه کشور آمریکا، تونس و پرتغال به میزبانی پرتغال رای دادیم اما متاسفانه آمریکا انتخاب شد. “

رئیس فدراسیون تنیس روی میز که با رادیو ورزش صحبت می کرد، در پایان گفت: با وجود عدم صدور ویزا، مقامات ایرانی همچنان در این مراسم حضور خواهند داشت. لژیونرهای ایرانی به دلیل حضور در اروپا مشکلی برای سفر به آمریکا ندارند. بنابراین برادران جهان از پاریس و یک هدیه از بوداپست به جام جهانی رفتند. در جام جهانی هدایی و نوشاد عالمیان در قسمت انفرادی و تیم برادران عالمیان در دوضرب حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید