من شک دارم این شایعه عجیب درباره پرسپولیس صحت داشته باشد

من شک دارم این شایعه عجیب درباره پرسپولیس صحت داشته باشد

سرمربی پرسپولیس در تمرین روز دوشنبه تیمش مصاحبه جنجالی انجام داد. مرتضی کرمانی مقدم در این باره می گوید: مصاحبه کامل یحیی گل محمدی را دیدم. به نظر می رسد او به تیم و خط حمله آن اهمیت می دهد. او حق دارد نگران باشد چرا که یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در فصل گذشته گل نخوردن مهاجمان این تیم بود.

وی ادامه می دهد: از طرفی بی انصافی است اگر نگوییم آقای رضا درویش در این مدت زحمت کشیده است. دست آقای درویش درد نکنه چون خریدهای واقعا خوبی انجام داد و چند بازیکن رو از سهمیه شیر خارج کرد. بازیکنان جدید پرسپولیس در حالی وارد این تیم شدند که همه تیم های رقیب آنها را می خواستند، اما از هر نظر با تلاش فراوان وارد این تیم شدند و همگی داستان روشنی دارند.

کرمانی مقدم همچنین خاطرنشان می کند: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی و سعید صادقی خریدهای خوبی هستند. محمدمهدی احمدی هم بازیکن جوان چپ پا و تکنیکی است اما این تیم هم مهاجم می خواهد. بنده خدا یحیی گل محمدی مدت ها پیش از مهاجم خارجی مورد نظر خود نام برده بود اما این بازیکن برزیلی هنوز به خدمت گرفته نشده است. شاید یکی از مشکلات تحریم ایران این باشد که تا زمان رضایت مهاجم برزیلی اجازه واریز پول به حساب باشگاه پرتغالی را نمی دهد. اما من نمی دانم باشگاه های دیگر برای خرید بازیکن خارجی یا واریز پول به حساب تیم های خارجی چه می کنند یا چه سازوکاری دارند؟

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتظارات هواداران از این تیم برای قهرمانی، یادآور می شود: پرسپولیس تیم مورد انتظاری است و هوادارانش به حق در هر شرایطی انتظار قهرمانی دارند، به خصوص بعد از اینکه فصل گذشته قهرمانی را به استقلال واگذار کردیم. این انتظارات درست است اما فشار مضاعفی به کادر فنی به خصوص یحیی گل محمدی وارد می کند. من چندین بار با یحیی صحبت کرده ام و می دانم که هدف او فقط قهرمانی است. اگر صحبت کند یا مصاحبه کند در راستای آن هدف و کسب جام است.

کرمانی مقدم درباره شایعه دستور وزارت ورزش برای توقف خریدهای پرسپولیس نیز می گوید: من شک دارم که چنین دستوری صادر شده باشد و فکر می کنم شایعه ای بیش نیست. وزارت ورزش و جوانان نهاد بزرگی است که به ورزش کشور اهمیت زیادی می دهد و اصلاً قابل باور نیست که بخواهد جلوی خریدهای پرسپولیس را بگیرد. به هر حال همه ما در پرسپولیس زحماتی که آقای درویش در فصل نقل و انتقالات انجام داد را می دانیم و اکنون از او می خواهیم که هر چه سریعتر برای جذب یحیی گل محمدی مهاجم مورد نظر اقدام کند تا دغدغه سرمربی پرسپولیس برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید