من عاشق کباب پدرم هستم!/ در مسابقات جهانی کشتی صربستان رقبای منتظر من هستند.


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893749

وزنه بردار وزن 87 کیلوگرم ایران گفت: در مسابقات جهانی کشتی صربستان رقبای منتظر من هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر علیزاده نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات جهانی صربستان از وضعیت، کشتی و زندگی خود صحبت کرد.


شما چند سال دارید و اهل کجا هستید؟

من 23 سال سن دارم و اهل چمستان نور استان مازندران هستم.


کشتی را از کجا شروع کردی و مربیانت چه کسانی بودند؟

پدرم عاشق کشتی است و به همین دلیل دوست داشت که من کشتی گیر شوم و من از 12 سالگی رشته فرنگی را شروع کردم. از آنجایی که چمستان باشگاه کشتی نداشت، ابتدا تمرینات خود را زیر نظر جعفر عرب زاده در آمل آغاز کردم و سپس زیر نظر عادل بالی مربی تیم ملی کشتی به کارم ادامه دادم.


آیا در حال تحصیل هستید و در آینده چه برنامه ای دارید؟

من لیسانس تربیت بدنی دارم و قصد ادامه تحصیل دارم و دوست دارم بعد از قهرمانی به مدیریت بروم که انشالله مثل سایر قهرمانان کشتی که وارد عرصه مدیریت شدند و انصافاً عملکرد خوبی داشتند با کسب مدال های جهانی و المپیک همراه خواهم بود. .


آیا فرد دیگری در خانواده شما ورزش می کند؟

خواهری دارم که در مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان کشور در 29 شهریور مصادف با رقابت های وزن 87 کیلوگرم شرکت می کند و پدر و مادرم در آن روز بابت دو مسابقه استرس دارند.


الگوی کشتی شما کیست؟

الگوی من در کشتی جهانی گلمرضا تهتی است اما در مورد قهرمانی آرزو می کنم با تلاش و لطف خداوند بتوانم با کسب مدال های طلای جهان و المپیک الگو شوم. چرخه انتخابی تیم ملی چقدر در انتخاب کشتی گیران موثر است: به نظرم اجرای این چرخه خیلی خوب است و خودم با حضور در این چرخه به تیم ملی راه پیدا کردم. که تصمیم محمد بنا بر اساس چرخه است و هر کدام بهتر از دیگری می جنگند.


رابطه شما با فضای مجازی و رسانه چیست؟

زیاد دوست ندارم دیده شوم و حتی اینستاگرامم را شخصا مدیریت نمی کنم. ترجیح می دهم به هدف اصلی ام که کسب مدال طلای المپیک است فکر کنم و تمام تلاشم را برای رسیدن به آن انجام دهم.


شرایط بدنی و فنی شما چگونه است و هدفتان از حضور در صربستان چیست؟

خوشبختانه با حضور محمد بنا و کادر فنی از جمله عادل بالی مربی ام همه چیز خوب پیش رفت و فدراسیون امکانات خوبی از نظر غذا و اقامت در اختیار ما قرار داد. من هم شرایط خوبی دارم و اسم برایم مهم نیست و از اینجا می گویم که حریفانم در مسابقات جهانی صربستان منتظر من هستند چون در مبارزه با آنها تسلیم نمی شوم و تا آخرین نفس می جنگم. .


نزدیکترین فرد شما کیست و بیشتر با چه کسانی کمپ میزنید؟

من با همه دوست هستم، اما دوستان اصلی من پدر و مادر و خواهرم هستند. در اردو با دیگران رابطه خوبی دارم و گاهی تکنیکم را با هادی سروی که فرانسوی هم خیلی خوب است تمرین می کنم.


آیا می خواهید در کشتی درآمد کسب کنید؟

در حال حاضر به فکر پول درآوردن نیستم بلکه به کسب زیباترین مدال و خوشحالی مردم فکر می کنم، امیدوارم شرایط در کشتی بهتر شود تا کشتی گیران از نظر مالی در امنیت باشند.


مهارت های مبارزه تخصصی شما؟

از دستانم برای بیرون آوردن حریف از زمین پایم استفاده می کنم و در زمین تکنیک فرود را دارم و به دنبال اضافه کردن تکنیک های زمینی دیگر هستم.


آخرین کلمه؟

از مردم کشتی داست تشکر می کنم که دعای خیرشان همیشه پشت سر ماست و امیدوارم من و سایر کشتی گیران صربستان را در مسابقات جهانی سربلند کنیم و به امید خدا بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید