مهاجم خارجی جدید را با نظر گل محمدی وارد می کنیم/ رفتار بد 2 باشگاه مقابل پرسپولیس!


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892216

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون دو باشگاه نسبت به پرسپولیس رفتار نامناسبی داشته اند، اما برخوردی صورت نگرفته، آنقدر کار انجام نمی شود که از یک نقطه به بعد مجبور به تقابل با یکدیگر شویم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات برای جذب بازیکن جدید گفت: مذاکرات با هماهنگی هیات مدیره و سرمربی ادامه دارد و در حال پیشرفت است. آنچه مسلم است با توجه به درخواست آقای گل محمدی مهاجم دوم را به خدمت خواهیم گرفت تا برنامه نقل و انتقالات او محقق شود. من می خواهم به راحتی با هواداران صحبت کنم.

وی در ادامه گفت: در جریان مذاکرات، واسطه ها از امواج خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای برتری مقابل باشگاه ها از جمله پرسپولیس استفاده می کنند. این موضوع باید مورد توجه طرفداران قرار گیرد. ما هیچ شرطی را نمی پذیریم. ما نمی‌توانیم پرسپولیس را زیر بار هیچ شرایطی بگذاریم تا خودمان را در شبکه‌های اجتماعی نجات دهیم یا چهره‌اش را درست کنیم، زیرا در درازمدت قطعا به درد می‌خورد و اهداف محقق نمی‌شود. اما قطعا برنامه خود را برای حضور یک مهاجم جدید اجرا می کنیم و کارها طبق روال پیش خواهد رفت.

درویش همچنین درباره اظهارات مدیرعامل ذوب آچان اظهار داشت: من متوجه نمی شوم در حالی که صحبت از مشکلات باشگاه خودشان بود، چطور صلاح بود در مورد پرسپولیس و بازیکنش صحبت کنیم در حالی که بحث بر سر چیز دیگری بود. این دو سوال هیچ ربطی به هم نداشتند. رفتار و گفتار مدیران باشگاه باید عنوان مناسبی باشد. گفتن این حرف ها در حال حاضر در مورد همکارم در باشگاه دیگری برای من آسان نیست، اما چون در روزهای اخیر بحثی را مطرح کرده اند و مسائل دیگری از باشگاه های دیگر رخ داده است، باید نگرانی هایی را بیان کنم.

وی همچنین تصریح کرد: بغضی که برخی از پرسپولیس دارند قابل درک نیست. وقتی این مشکلات در یک سریال اتفاق می افتد، طبیعی است که هواداران فوتبال از آن متنفر باشند. چرا باید فرهنگ دشمن شناسی در فوتبال ایران رشد کند؟ حالا همه بی تفاوت شده اند. شاید فکر می کنند حالا مقابل پرسپولیس که 5 سال پیاپی قهرمان شده چه می شود، حمله بی دلیل باشد. فردا که کارها شلوغ می شود، ورزشگاه فلان شهر تبدیل به میدان جنگ می شود یا کاروان تیم مانند راهزنان مورد حمله قرار می گیرد، آن وقت همه به فکر چاره هستند، اما کار تمام است. بله رقابت داریم. ممکن است مسائل و اختلافات حقوقی پیش بیاید، بنابراین باید به صلاحیت خود رسیدگی شود. این حرف ها و گلایه های پوپولیستی روی آنتن دیگر معنا ندارد.

درویش در ادامه تاکید کرد: در شرایطی که امروز شاهد آن هستیم فضای هواداران به سمت بحث های کارشناسی و فنی پیش می رود، واقعا جای بحث های بی اساس و خودسرانه مدیرانی که در بالاترین سطح هستند وجود ندارد. این رویکرد شایسته ما مدیران باشگاه نیست. در این صورت سوال من این است که مشکل و اتهام مدیرعامل ذوب آهن چه ربطی به مشکلات آنها دارد؟! خب ما هم مشکل داشتیم و با پنجره نقل و انتقالات بسته مواجه بودیم. شاید حتی بیشتر از ذوب آهن، اما قدم به قدم جلو رفتیم و یک روز اعلام کردیم که پنجره باز است، به کسی حمله نشده است. حالا از توضیحات خودشان معلوم می شود که اعمال را یکجا انجام نداده اند. خب مربوط به خودشونه ولی چرا ما رو به یه موضوع بی ربط میکشنن؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ادعا باید مرتبط و منطقی باشد. چرا به طرفداران خود کد اشتباه می دهند تا مردم را بکشند. هواداران فوتبالی که به فوتبال اهمیتی نمی دهند. تنها علاقه آنها شادی، سرگرمی و هیجان نهایی است. چرا باید آنها را بکشیم و با دادن کدهای اشتباه فقط برای توجیه کارمان به دشمنی دامن بزنیم؟ خب کمیسیون اخلاق می تواند در چنین مواردی دخالت کند، شاید لازم باشد در همان ابتدای فصل و قبل از اینکه لیگ پر از دعوا و درگیری شود، وارد عمل شود. تا به حال دو باشگاه نسبت به پرسپولیس رفتار نامناسبی داشته اند، اما هیچ اقدامی صورت نمی گیرد، آنقدر عمل نمی شود که لحظه به لحظه مجبور به تقابل با یکدیگر می شویم و در همان زمان همه دست به کار می شوند، از مراجع قانونی گرفته تا … رسانه هایی که می نویسند . پرسپولیس هم بدهکار است!

رضا درویش خاطرنشان کرد: فولاد هفته گذشته بدون ارائه هیچ مدرکی علیه پرسپولیس و بازیکنش شکایت کرد. با چه حسابی؟ خوب، آن را فراهم کنید. بازیکن ما قانونی بازی کرد. خوب، مدرکی به من بدهید که قانونی نیست. حالا اگر روزی باشگاهی ادعایی کند و حرفش ثابت شود از آن به بعد بازیکن غیر مجاز می شود. اگر باشگاهی طرف قرارداد اسدبیگی بود حتما آن را ثبت می کرد. چرا این اتفاق نیفتاد؟ نمی شود هر کس هر چه می خواهد بگوید یا هر شکایتی می خواهد مطرح کند. بگذارید ایجاد کنند و به حاشیه بروند، درگیری ایجاد نمی شود.

رضا درویش در پایان صحبت های خود درباره شرایط تیم گفت: ارزیابی ما این بود و هست که کادر فنی کاملا بر شرایط مسلط است و هدفمند و طبق برنامه عمل می کند. تازه در ابتدای فصل هستیم. وقفه فقط کار تیم را سخت تر می کند. ما باید از این مسائل آگاه باشیم. طبیعی است که عده ای با اعمال نفوذ روی تک تک ما می خواهند با ترساندن هواداران به تیم فشار بیاورند. استرس نتیجه مشکل همیشگی هواداران است اما تیم پرسپولیس اعم از کادر فنی و بازیکنان هوشیار هستند و طبق برنامه پیش می روند. به شدت احساس می کنم در لیگ امسال شاهد یک پرسپولیس پرهیجان خواهیم بود، هر چند که به نظر می رسد برخی از قبل شمشیر خود را به رخ کشیده اند و خارج از سنت فوتبال حرفه ای به دنبال برنامه های دیگری هستند.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید