تلاش می کنیم نسل های بعدی تیم ملی را رشد دهیم/حتی اگر نبردیم باید با احترام رفتار کنیم.


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901243

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: برای ایجاد نسل های بعدی تیم ملی بزرگسالان به دنبال کسب تجربه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به نقل از سایت اتحادیه فوتبال، حسین عبدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لائوس در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: از حضور در قرقیزستان بسیار خوشحالم. بدون شک اولین هدف از برگزاری مسابقات توسعه فوتبال آسیا برای من بسیار مهم است. ما قبلاً به مسابقاتی در تاجیکستان، ازبکستان و ژاپن رفته ایم تا به بازیکنان تجربه بدهیم و در نهایت نسل بعدی تیم بزرگسالان را بسازیم. از فدراسیون فوتبال قرقیزستان برای میزبانی این دوره تشکر می کنم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شانس تیم جوانان ایران برای کسب مقام اول در مسابقات مقدماتی گفت: در این رده سنی نه من و نه هیچ کس دیگری نمی توانیم موفقیت در مسابقات را پیش بینی یا تضمین کنیم. بازیکنان جوان هستند و تحت فشار و استرس هستند، اما در روز بازی می دانید که کدام تیم موفق خواهد بود. من به مربیان و بازیکنانم گفتم که اولین کار حفظ سلامتی و بعد پیشرفت در این حرفه و ورزش فوتبال است. بعد از این دو مورد بازی جوانمردانه اولویت دیگری است و در نهایت اگر نتوانید برنده شوید اشکالی ندارد و باید بسیار محترمانه رفتار کنید و سپس سعی کنید بازیکن بهتری برای آینده باشید زیرا فقط تا امروز محدود نیستید و شما باید به آینده نگاه کرد

عبدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تقابل تیم ملی جوانان با قرقیزستان در مرحله مقدماتی که حدود سه هفته پیش انجام شد، گفت: آن بازی را تماشا کردم. بازی بسیار خوب و سختی برای هر دو تیم بود اما در نهایت قرقیزستان نتیجه را از دست داد. بالاخره اینجا فوتبال است و قرقیزستان هم مثل هر تیم دیگری در هر بازی از موقعیت های خود استفاده می کند. به هر حال هر دو تیم خوب بودند.

وی در ادامه افزود: سه سال پیش با تیم شما (قرقیزستان) در رده زیر 16 سال در تاجیکستان بازی کردیم و با تیمی که بعد از دو سال حضور دوباره در تاجیکستان دیدم کاملاً متفاوت بود. بازیکنان شما پیشرفت کردند و شما تیم بهتری بودید. به هر حال فوتبال در آسیا توسعه یافته است.


عالی درویش: امیدوارم بازی با لائوس خوب و با کیفیت پیش برود

عرفان درویش کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان در پاسخ به سوالی درباره اولین بازی این تیم مقابل لائوس گفت: شناخت زیادی از تیم لائوس نداریم اما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. امیدوارم بازی خوب، منصفانه و با کیفیت باشد. هم برای تیممان و هم برای حریف آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره بازی سه هفته پیش تیم جوانان مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا به عنوان تیم جوانان بهترین نتیجه را بگیریم و در مقابل تیم خوب قرقیزستان با ارائه یک بازی باکیفیت پیروز شویم. بازی

دیدگاهتان را بنویسید