مهلت پرداخت یک ماهه بازماندگان قسط اول طرح ملی مسکن / تلاش می کنیم نرخ سود دهک های پایین را کاهش دهیم.


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814832

معاون وزیر مسکن و شهرسازی، راهسازی چهارمحال و بختیاری:

اسکندر امینی گفت: برای برخی از متقاضیان پیامک ارسال شده است که آخرین مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند ماه است، در حالی که با توجه به اینکه عصر عید است و بانک ها تسهیلات خود را بسته اند، افرادی که پرداخت نکرده اند می توانند تا سقف یک ماه این مبلغ را پرداخت کنند. ماه پس از شناسه. “اولین قسط را واریز کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسکندر امینی معاون مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: شروع وام طرح نهضت ملی مسکن پس از ساخت و تحویل مسکن است.
وی با اشاره به اینکه متقاضی پس از واگذاری آپارتمان با مراجعه به بانک نسبت به بازپرداخت وام اقدام می کرد خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام بیست ساله بوده اما زمان ساخت شامل قسط نبوده و تنفسی در نظر گرفته شده است.
امینی یادآور شد: دولت تنها به واگذاری زمین به کاندیداها کمک می کند اما تامین آن همت مردم را می طلبد چرا که تنها راه خانه دار شدن همین است.
بختیاری معاون وزیر راه و شهرسازی چهارمحال و شهرسازی اذعان داشت: رایزنی هایی در خصوص دهک های پایین انجام شده است. دهک های یک، دو و سه و بهره مندی از تسهیلات کمتر خواهد بود.»
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که برای قیمت سیمان و فولاد اقداماتی در حال انجام است و اگر بتوانند قیمت این دو ماده مهم را کنترل کنند، کاهش بحث می تواند مفید باشد.
امینی گفت: برای برخی از متقاضیان پیامک ارسال شده است که آخرین مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند ماه است، در حالی که با توجه به اینکه عصر عید است و بانک ها تسهیلات خود را بسته اند، کسانی که پرداخت نکرده اند می توانند تا یک ماه پس از واریز شناسنامه پرداخت کنند. قسط اول
بختیاری معاون وزیر راه و شهرسازی چهارمحال و شهرسازی اضافه کرد: اگر فردی تا یک ماه دیگر قسط اول را پرداخت نکند انصراف محسوب می شود و دیگر نمی تواند ثبت نام کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید