متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم پرداخت قسط چهارم حذف نمی شوند

ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780041

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دلیل ارسال مرحله چهارم واریز پیامکی این است که با توجه به پیشرفت بالای این پروژه ها، اگر متقاضیانی می توانند وجه واریز کنند. انجام دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شاهین فر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: پیامکی فاز چهارم از وجوه آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن زنجان برای پروژه های 744 واحدی کوی نصر (برکت)، 1296 واحدی متری 6 (کوی زنگان) و 144 واحدی گلشهر. ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل ارسال پیامک مرحله چهارم ودیعه این است که با توجه به پیشرفت بالای این پروژه ها، در صورتی که متقاضیانی که امکان پرداخت مبلغ را دارند، نسبت به پرداخت اقدام کنند.

شاهین فر با بیان اینکه این پیامک فرصتی برای کسانی است که در مرحله چهارم امکان واریز مبلغ را دارند، افزود: در صورت پرداخت نقدی مرحله چهارم به متقاضیان امکان تحویل زودتر واحدها داده می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای متقاضیانی که امکان واریز وجه ندارند، بلوک ها با تاخیر تحویل می شود، گفت: می توان با ریالی برای پیشرفت فیزیکی بلوک ها برنامه ریزی کرد. پیشرفت کند، در غیر این صورت تاخیرهای غیرقابل کنترلی رخ می دهد.

وی در خصوص اینکه در متن پیامک قید شده بود که عدم واریز ابطال محسوب می شود، گفت: متن پیامک به صورت پیش فرض تنظیم شده و قابل ویرایش نیست.

شاهین فر خاطرنشان کرد: به هر حال در حال حاضر هیچ کاندیدایی برای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به دلیل عدم پرداخت حذف نشده است.

وی تاکید کرد: هیچ کاندیدای مسکن ملی به جز متقاضیانی که برای مرحله اول ودیعه پرداخت نکرده اند حذف نشده است و از این دسته از متقاضیان دعوت به پرداخت نقدی کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید