20 میلیون نفر از 6 دهک پایین جامعه سهام عدالت ندارند/ دولت روحانی به بهانه کمبود بودجه، ثبت نام بازماندگان را رعایت نکرد.

ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782251

اکبر حیدری گفت: خوشبختانه با دستور رئیس جمهور دولت سیزدهم چالش بزرگ پیش روی مردم حل شد و اراده دولت استفاده از سهام عدالت برای بازماندگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده مجلس شورای ملی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: اکثر مددجویان کمیته امداد و بهزیستی جزو بازماندگان هستند و ثبت نام آنها تا پایان سال 1400 انجام می شود.

اکبر حیدری افزود: ادعای افرادی که در مورد تعداد و تعداد سهام عدالت دچار سردرگمی شده اند به دلیل اینکه نیمی از مبلغ سهام آنها پرداخت شده و ارزش سهام آنها بیش از امروز است در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم ارزش سهام از دهک های با درآمد کمتر به قیمت واقعی بازگردد، گفت: خرید و فروش مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت با مصوبات و حذف برای ساماندهی متوقف شده است. از عیوب

حیدری افزود: بزرگترین دستاورد ما این بوده است که بازماندگان اقدامات عدالتخواهانه تنها در نهادهای حمایتی قرار نمی گیرند و باید به همه 6 دهک پایین جامعه توجه شود. در ماه‌های گذشته موضوع 6 میلیون نفر بود، اما امروز 20 میلیون نفر عدالت ندارند.»

وی با اشاره به شناسایی تدریجی بازماندگان، گفت: کارگران، مستمری بگیران نهادهای لشکری ​​و کشوری و کارمندان مشمول ثبت نام مجدد هستند. این موضوع در مجلس مطرح شد اما دولت قبل اعلام کرد که بودجه نداریم. و رعایت نکرد.»

نماینده مجلس شورای ملی سهام عدالت در خاتمه افزود: خوشبختانه دستور نخست وزیر دولت سیزدهم چالش بزرگی را حل کرده و اراده دولت باقیمانده ها برای استفاده از سهام عادلانه است. در نتیجه مراحل ثبت نام به خوبی انجام خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید