شروع ثبت نام بازماندگان یارانه + لینک و نحوه ثبت نام یارانه

شروع ثبت نام بازماندگان یارانه + لینک و نحوه ثبت نام یارانه

روز جدید : سامانه ثبت نام بازماندگان پس از دریافت یارانه معیشتی 300 و 400 هزار تومانی که مسئولان وزارت کار وعده راه اندازی آن را هفته گذشته داده بودند، برای ثبت نام و بررسی درخواست های متقاضیان در دسترس قرار گرفت.

این سامانه به بازماندگان این امکان را می داد تا در «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی https://my.gov.ir ثبت نام کنند. همچنین با توجه به آزمایشی بودن این سامانه، در صورت قطع دسترسی به فرآیند ثبت نام، داوطلبان می توانند با راه اندازی مجدد مراحل و در صورت بروز مشکل، مجدداً صفحه مرورگر خود را به روز کنند.

اگر افراد واجد شرایط پرداخت یارانه باشند، این سامانه به صورت خودکار یارانه گیرنده را شناسایی می کند و پنجره ثبت نام برای آن افراد باز نمی شود.

همچنین در صورتی که سامانه فردی را واجد شرایط دریافت یارانه بدون نیاز به ثبت نام جدید معرفی کند، پیامی با این مضمون نمایش می دهد: «با توجه به اینکه به عشر اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه اعتراض دارید. ، به آدرس لطفاً به وب سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمایید. بدین ترتیب افرادی که به عشریه و مبلغ پرداختی اعتراض دارند می توانند به سامانه «حمایت» وزارت کار به نشانی فوق مراجعه و درخواست خود را برای بررسی عشریه ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید