مهاجم سابق پرسپولیس راهی سری آ می شود!

این بی شک بدترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس است. ستاره هلندی که تابستان امسال به جمع قرمزهای پایتخت اضافه شد و تنها در 9 بازی توانست 6 گل به ثمر برساند و تا چندی پیش همچنان عنوان آقای گل لیگ برتر را در اختیار داشت، به طور ناگهانی قرارداد خود را فسخ کرد و اکنون در در آستانه انتخاب یک مقصد غیرمنتظره

مهاجم سابق پرسپولیس راهی سری آ می شود!

نیکولو شیرا، گزارشگر ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت دقایقی پیش با انتشار توییتی از آغاز مذاکرات باشگاه هلاس ورونا و یورگن لوکادیا خبر داد. شیرا نوشت که ورونا به این بازیکن آزاد علاقه مند است و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.

این تیم ایتالیایی هم اکنون با 17 امتیاز از 23 بازی در رده هجدهم سری آ قرار دارد و تلاش زیادی برای ماندن در سطح بالای رقابت های ایتالیا با حل مشکل امتیازی خود دارد. آنها در این مدت تنها 11 بار موفق به گلزنی شده اند که آمار فاجعه باری برای این تیم ایتالیایی است و لوکادیا باید مشکل گلزنی ورونا را حل کند.

هلاس ورونا در هفته های آینده دیدارهای مهمی با رقبای مستقیم خود برای سقوط و بقا دارد. لاس‌پزیا و سمپدوریا و دورتر از آن، مونزا تیم‌هایی هستند که این طرف باید با آن روبرو شود و باید دید که آیا یورگن لوکادیا تا آن زمان راهی کشور چکمه‌ها خواهد شد یا خیر.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان به فسخ یک طرفه قرارداد لوکادیا معترض هستند و در مراحل پایانی شکایت از این بازیکن هستند. اگر مهاجم هلندی به سری آ و هلاس ورونا برود، باید دید قرمزها چه واکنشی نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید