مهدی طارمی غوغا کرد!

مهدی طارمی غوغا کرد!

شب گذشته در دیدارهای جام اتحادیه، تیم سانتا کلارا با حضور همیشگی محمد محبی در شب نیمکت نشینی مهدی طارمی به مصاف پورتو رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

پورتو در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست داد و در اولین بازی خود در این رقابت ها متحمل شکست شد. طارمی از دقیقه 60 وارد این دیدار شد و توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند. از طرفی محمد محبی 90 دقیقه در این تیم به میدان رفت.

در جدول گروه D این سری از رقابت ها سانتا کلارا با 2 بازی و 4 امتیاز صدرنشین است و تیم های ریو آوه با یک بازی و یک امتیاز و پورتو با یک بازی و صفر امتیاز دوم و سوم هستند. از این سه تیم یک تیم جواز حضور در فینال جام اتحادیه را کسب می کند.

مهدی طارمی بعد از باخت گفت که گل زد اما نتوانست برنده بازی شود.

ممنون، این نتیجه ای که ما می خواستیم نبود. موقعیت های گل زیادی داشتیم اما بدشانس بودیم. فکر می کنم این نتیجه برای ما خیلی بد است اما در آینده به جبران آن ادامه می دهیم. می خواهم از تماشاگرانی که برای تماشای بازی ما آمده اند تشکر کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد، اما به مبارزه برای درخشش پورتو ادامه خواهیم داد.

مهدی طارمی گفت پورتو باید هر 3 روز یک بار بازی کند.

این طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم. این برای ما اصلا عجیب نیست همانطور که شما گفتید خیلی سخت است. فشار زیادی وجود دارد و سفرهای زیادی را به همراه خواهد داشت. بالاخره این فوتبال است و ما باید آن را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید